[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS
Post Reply
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Do Bormecha, który zainstalowałem można zalać 69l LPG. Aby doszło do upuszczenia gazu z butli przy tej pojemności temp butli i gazu musiałaby dojść do 60 stopni. Podejrzewam, że w trasie jak opuszczę przód na pneumatyce, to wejdzie jeszcze więcej. Niby niedużo, ale zasięg większy o jakieś 50km, czyli w trasie spokojnie mogę śmigać 400km z ciężką nogą.
User avatar
piasek1985
Lex user
Posts: 221
Joined: 28 Mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Location: Surrey UK
Contact:

Post by piasek1985 »

Mozna wiedziec Owczar ile Ci instalacja kosztowala? Na 99% bede jechal w maju do PL i sie zastanawiam czy zalozyc tutaj (koszt okolo £1500, ale nie wnikalem jeszcze jakie graty) czy zalozyc jak bede w PL.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Ja robiłem instalkę sam, więc płaciłem tylko za graty :) Na dzień dzisiejszy zamiast dwóch goldów dałbym 1xgold GT. Poza tym instalacja sprawuje się bardzo dobrze.

Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.
User avatar
piasek1985
Lex user
Posts: 221
Joined: 28 Mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Location: Surrey UK
Contact:

Post by piasek1985 »

Chodzi Ci o reduktor KME Gold Turbo? Widze że obsługuje do 360KM więc miałby zapas.

Jeśli będę robił w PL to w moich rejonach wiem że jest polecany Vanos Gdynia, bliżej maja będę musiał do nich zadzwonić i wypytać o szczegóły.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Mowa o GT - to ich nowy produkt.

https://kme.eu/product,products,89.html

Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu :)
User avatar
KRYSPIN_lex
Lex user
Posts: 117
Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by KRYSPIN_lex »

I jak ma ktoś jakieś doświadczenia z reduktorem Goldem GT w LS430?

Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by owczar »

Ja słyszałem, że termika jest bardzo dobra i spokojnie jeden opędza ten silnik. Ale styczności z nim nie miałem. Simon_freeman ma teraz u siebie.
User avatar
addzik
Lex user
Posts: 232
Joined: 22 Nov 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by addzik »

Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
User avatar
KRYSPIN_lex
Lex user
Posts: 117
Joined: 28 Dec 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by KRYSPIN_lex »

addzik wrote:Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
A goniłeś auto na autobanie np. 200 km/h dłuższy czas?
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
User avatar
addzik
Lex user
Posts: 232
Joined: 22 Nov 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Contact:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post by addzik »

Z tego właśnie powodu wyleciał zwykły Gold. Po dwóch godzinach jazdy autostradą przy prędkości 180-200 zamarzł reduktor.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.
Post Reply

Return to “Instalacje Gazowe”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest