Panie gwarantuje że jadąc 140km/h spale mimo wszystko sporo mniej niż Ty is200.dzida wrote:Tak, już widzę jak ktoś kupuje świadomie auto z silniczkiem 1,5 czy 1,8 o małej mocy na trasy 140km/h... Silnik elektryczny nic nie daje w trasie bo baterie są puste i nie mają się czym doładować. Elastyczność przy wyprzedzaniu jak w Golfie, a wszystko okraszone ceną. Zaleta z obecności silnika elektrycznego jest praktycznie nieistniejąca w trasie.
Jechać się da, bo to w końcu benzynowy silnik głównie ale wyniki spalania i hałas we wnętrzu małego silniczka na wysokich obrotach nie pozostawiają wątpliwości. No i skrzynia bezstopniowa, która wkręca spaliniaka na wysokie obroty przy przyśpieszaniu i tam go zostawia.
Prędkości licznikowe są śmieszne, bo można to sobie porównać zabawą w podstawówce ile auto miało na liczniku...
140km/h w tym aucie jest bardziej komfortowo jeśli chodzi o hałas niż w is200, zawias też super wybiera nierówności nawet na 17" kołach, jeździłem długo is200 oraz is300 więc wiem co mówię.
Przy prędkościach 120-140km/h jest zadziwiająco cicho jak na tę klasę auta bardzo mnie to pozytywnie zaskoczyło, ale nowa konstrukcja zobowiązuje, sztywność samego nadwozia itd.
Co do pustej baterii to nie wiesz zupełnie co mówisz bo auto się doładowuje i wspomaga w podjazdach i wyprzedzaniu elektrykiem.
Ogólnie jeśli chodzi o kompromis spalanie/osiągi komfort etc to świetne auto.
Miasto i 5L spalania do dla niego żaden problem, spróbuj zrobić to is200
