Page 10 of 137
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 13 Apr 2016, o 11:22
by 4lolo4
McRabbit wrote:W moim RC sytuacja z lagiem na starcie jest taka sama, myślę że tutaj jest znaczna część straty przyspieszenia w stosunku do BMW, wydaje mi się że wyłączenie trakcji poprawia sytuacje i trafnie zmieniając biegi manualnie można dużo zyskać. W przypadku RC jeszcze zabija go masa bo w dowodzie to 1720 kg
to co najfajniejsze to to,że z wyłączona trakcją kręci się do końca i nie zrzuca biegu, wydaje mi się że sprężarka więcej ładuje, przynajmniej na wyświetlaczu

To może być jakiś mechanizm ochronny dla skrzyni. Wyobrażam sobie, że w przypadku rzucenia od razu 350nm mogą powstać spore przeciążenia. Jeżeli dzięki temu skrzynia przetrwa dłużej, to wydaje mi się to wystarczającym powodem. Na dobrą nie ma to większego znaczenia w "real life".
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 13 Apr 2016, o 11:26
by McRabbit
4lolo4 wrote:McRabbit wrote:W moim RC sytuacja z lagiem na starcie jest taka sama, myślę że tutaj jest znaczna część straty przyspieszenia w stosunku do BMW, wydaje mi się że wyłączenie trakcji poprawia sytuacje i trafnie zmieniając biegi manualnie można dużo zyskać. W przypadku RC jeszcze zabija go masa bo w dowodzie to 1720 kg
to co najfajniejsze to to,że z wyłączona trakcją kręci się do końca i nie zrzuca biegu, wydaje mi się że sprężarka więcej ładuje, przynajmniej na wyświetlaczu

To może być jakiś mechanizm ochronny dla skrzyni. Wyobrażam sobie, że w przypadku rzucenia od razu 350nm mogą powstać spore przeciążenia. Jeżeli dzięki temu skrzynia przetrwa dłużej, to wydaje mi się to wystarczającym powodem. Na dobrą nie ma to większego znaczenia w "real life".
oczywiście możesz mieć racje i realnie nie ma to znaczenia, jednak automat klasyczny powinien najlepiej sobie radzić z dużym momentem, wydaje mi się tez że rcf ma tą samą skrzynie, może chodzi po prostu o to aby jeszcze bardziej uzasadnić różnice w cenie i klasie RC od RCF
nic to, po prostu ten typ tak ma, albo jak kto woli taki jego urok
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 16 Apr 2016, o 22:12
by patrk86
Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić"

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 17 Apr 2016, o 17:27
by lexfan
patrk86 wrote:Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić"

Czy tryb Sport mozna ustawic "na stale", tak zeby nie trzeba bylo go ustawiac po kazdym uruchomieniu silnika ? Wydaje sie, ze to najlepszy tryb do jazdy.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 20 Apr 2016, o 12:55
by Argon LF
W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 20 Apr 2016, o 21:28
by McRabbit
Argon LF wrote:W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
Selektor może i działa na reakcje gazu i utrzymuje auto na niższym biegu , jednak sama skrzynia nie ma pojęcia jak się zachować i w przypadku nagłego wciśnięcia gazu redukuje o kilka biegów co niestety trwa. Tryb sport+ i wyłączona kontrola trakcji w trybie manualnym redukuje problem do walki z turbo dziurą.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 20 Apr 2016, o 21:56
by michaelk
Sprostowanie RC nie jest na płycie ISa, chyba, że masz na myśli Isa CC, z którego zaczerpnięto najwięcej (do tego dochodzi GS, od ktorego zaczerpnięto tył). W efekcie nie jest prawdą, że RC ma podobną masę, bo masa jest wyższa o ponad 150 kg (w zależności od wyposażenia)
Argon LF wrote:W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 26 Apr 2016, o 11:50
by patrk86
lexfan wrote:patrk86 wrote:Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić"

Czy tryb Sport mozna ustawic "na stale", tak zeby nie trzeba bylo go ustawiac po kazdym uruchomieniu silnika ? Wydaje sie, ze to najlepszy tryb do jazdy.
Niestety lecz nie da się na stałe włączyć trybu sport to też każdorazowo trzeba o tym pamiętać.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 27 Apr 2016, o 19:32
by Maguro
Gdzie trzymacie trójkąt i gaśnicę w swoim aucie, macie jakieś "sprytne miejsce " bo producent chyba nie przewidział i lata mi to po bagażniku

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 27 Apr 2016, o 23:06
by lexfan
Udalo mi sie odszukac test isa w ktorym dokladnie pokazany jest problem z sekundowym opoznieniem prawdziwej rekacji przy starcie:
https://youtu.be/cq_qLZ3D6cc?t=637
Co do braku mozliwosci ustawienia "Sport" domyslnie - spory minus ;/