Page 10 of 34

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 2 Jan 2017, o 19:09
by Ronald
Dlatego potrzebuję łopatek przy kierownicy, aby mieć większą kontrolę nad autem :)

Co do vmaxu to nie mogę narazie przetestować. Opony są do 200 km/h. Jestem pewien, że pojedzie ponad 260. Ile dokładnie, się okaże niebawem =]

Znacie jakiegoś lakiernika godnego polecenia na terenie Wwy? Otarłem nadkole o słupek :/

Re: 5Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 2 Jan 2017, o 19:14
by piotrek_camry
Ronald wrote:Co do hamulcow. Pamietajcie, ze pesymistycznie IS430 mial powstac do konca maja. Na dzis auto jest mozna powiedzoec - po swapie. Hamulce, zawieszenie, to wszystko jeszcze przede mna. Co do samych hamulcow, ze wzgledu na moj styl jazdy, nie czuje potrzeby zmiany. Moge sie mylic. Czas pokaze co dalej.
A jakie hamulce tam teraz siedzą?

Możesz nie czuć potrzeby zmiany, ale gorzej jak już się rozpędzisz, a nie będzie czym zahamować, biegami będzie ciężko :biggrin2:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 2 Jan 2017, o 19:33
by Ronald
Hamulce standardowe od IS200 automat. Zanim stanie się tak jak napisałeś, będzie czuć pod nogą, że się przegrzewają :)

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 2 Jan 2017, o 20:03
by piotrek_camry
No właśnie, ale to nie znaczy, że będziesz mógł odpuścić przy hamowaniu awaryjnym, bo poczujesz, że przestają hamować :biggrin2:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 11:23
by Dawid0ss
Ronald wrote:Znacie jakiegoś lakiernika godnego polecenia na terenie Wwy? Otarłem nadkole o słupek :/
Takie tematy zostaw na koniec, jak już trochę się nacieszysz i wyłączysz tryb WOŻONKO ;-)

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 11:56
by Oliwier
Konkret :puchar: Z tymi hamulcami nie przesadzajmy :D , nie twierdzę że są jakieś super bo nie są , warto je zmienić na lepsze ale tak jak Dawid0ss napisał , nie spieszy się :D Przecież te same hamulce są w GS-ach SC-kach , sorarerze mk2 1jz-gte i niektórych suprach mk4 2jz-gte.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 13:13
by carinus
Żadne hamulce nie pomogą jak myślenie wysiądzie.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 13:42
by Ronald
Dajcie znać, co chcecie zobaczyć apropo IS430 :)

Co do kosztów:
Panowie z SS prosili, abym nie zdradzał ich know how'u. Mogę tylko napisać, że całość, wraz z lakierowaniem 7 elementów, serwisem (rozrząd etc), wyszła blisko 40 000 zł (netto).
- Dodając do tego cenę auta 25 000 zł (tanio jak na IS200 z przebiegiem 54 000 km i w stanie jak z salonu),
- dwie szpery 1600 zł,
- instalację gazową dla 4.3 4000 zł,
- inne pierdoły o których nie pamiętam 500 zł,

łącznie koszt takiego samochodu to okolice 71 000 zł

Jak dla mnie - bomba! :-) Choć tak jak pisałem - taniej kupić GS300 i uturbić go na 400-450 KM :)

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 13:45
by owczar
Jak ktoś zrobi swap samemu to będzie o wiele taniej. A rocket science to to nie jest :) gdyby desperacja do od mk2 był równie prosty to bym pomyslal. Od mk1 nie podoba mi się wizualnie.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 3 Jan 2017, o 14:25
by piotrek_camry
Ronald wrote: łącznie koszt takiego samochodu to okolice 71 000 zł
Dobry podsumowanie dla tych co w internetach robią gotowe swapy za max 3 koła :doh: