
I takie pytanie: jaki rejestrator polecacie (chciałbym przód/tył co najmniej)?
Chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś. Auto cięższe o kilkadziesiąt kg, i mniejszej o 70 KM mocy w/g ciebie jest szybsze ??Marslo wrote: ↑13 Feb 2024, o 13:16 Przepraszam, ale dysktutujesz z autorem testu , ktory wkleilem, zdalem tylko relacje z tego testu.
Ja juz swoje uwagi co do 500h przekazalem wczesniej . Jako uzytkownik RX kolejnych generacji ( 2,3 i 4 ) od 2007 r oczekuje , ze kazda nastepna bedzie bardziej oszczedna .A 500h pali wiecej od mojego 450h F Sport 4 gen ,ktorego jutro po 8 latach przekazuje szczesliwemu nabywcy. Srednie spalanie na dystansie 135 tys km to 8,7 l.
Ja zas odbieram RX 450h+ , ktorego naped znam juz na wylot, bo zona jezdzi NX 450h+ od pazdziernika 2022.
Ten przywolany test z YT potwierdza tylko ,ze mialem racje zamawiajac wersje plug in, bo to najoszczedniejszy i przypadkowo rowniez - jak dosycc nieoczekiwanie wynika z testu - najszybszy RX 5 gen. Mamy ladowarki w domu i pracy oraz panele PV, logiczne jest wiec zakup wersji plugin.
Dodatkowa waga baterii nie jest zadnym problemem , wprost przeciwnie. Okazuje sie ,ze obniza srodek ciezkosci i powoduje ,ze auto lepiej sie prowadzi i mimo, ze 500 h ma skretna os, czas okrazenia 450h+ jest wyraznie lepszy od 500h. Nie moja wina
Na marginesie srednie spalanie zony NX to po 17 tys km 3,8 l/ 100 km plus 22,6 kWh.
Prawie dwie trzecie jazd na pradzie. Mamy teraz drugi sezon zimowy , po 2 pelnych latach sadze ,ze auto bedzie mialo srednio nie wiecej ,niz 3,5 l na 100 km plus 22-22,5 kwh.
Podobnych wynikow plus ok 10 % spodziwam sie po RX 450h+.
Jesli jestes zadowolny z 500 h to nie ma sie czym przejmowac tylko cieszyc sie jazda.
Widzę że masz w firmie stację ładowania GreenCell. Wszystko z nią w porządku?Marslo wrote:Pierwsze ladowanie w pracy.
Przy zero zasiegu EV spalanie 7l/100 km, jazda w trybie HV.
Ladowarka podala w ok 2,5 h 15 kWh ( duzo, ale pewno czesc na podgrzanie baterii, temp powietrza 7 stopni),
Zuzycie pradu sr 24,5 kWh /100 km , zasieg ok 60 km.
Czytaj kolego ze zrozumieniem : Both crossovers were shod with a 21-inch rim and all-season tire package, but the RX450h+ on Bridgestone Alenza Sport A/S rubber had more cornering grip and speed than the 500h riding on Goodyear Eagle Tourings.Marslo wrote: ↑2 Mar 2024, o 07:50 Jest dostepny rowniez tekst pisany z tego testu , wystarczy poszukac. Autor jest podpisany z imienia i nazwiska, a magazyn Motortrend jest znany milosnikom motoryzacji.
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests