
OC za Angola
- Travis
- Lex Master
- Posts: 1426
- Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Location: Nowy Targ
- Contact:
OC za Angola
Jak pewnie dzisiaj czytaliście, od czerwca w końcu mają wejść przepisy pozwalające na rejestrację (po małych modyfikacjach) samochody posiadające kierę po prawej stronie. Osobiście się cieszę bo w końcu będzie można u nas jeździć egzotykami z Japanowa które wychodziły tylko w RHD lub bardziej się opłaca ($$$) ściągnąć bo jest tańszy od swojego odpowiednika LHD np Supra. Haczykiem mają być wysokie ceny za ubezpieczenie takiego samochodu. Jak myślicie, jak bardzo dopieprzą hajsiwa?
moim zdaniem jak to będzie 20-30% więcej to będzie nawet spoko.

-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: OC za Angola
Osobiście jestem przeciwny temu pomysłowi. Tych klasyków z JP będzie może 1 procent, a reszta to będzie złom zwieziony z wysp... Już teraz nie jest bezpiecznie na polskich drogach, a myślę, że ta ustawa ten stan jeszcze pogorszy.
Myślę, że OC może być droższe o 50%. Taki poziom powinien zniechęcić do rejestracji najtańszych trupów.
Myślę, że OC może być droższe o 50%. Taki poziom powinien zniechęcić do rejestracji najtańszych trupów.
- dS
- Lex Master
- Posts: 2799
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:30
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: OC za Angola
Mnie by nie zdziwiło jak by dowalili +100% i więcej.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
- adamsky73
- Lex Driver
- Posts: 621
- Joined: 20 May 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Location: Warszawa
- Contact:
Re: OC za Angola
Panowie, po pierwsze po naszych drogach jeździ już w cholerę aut bez OC więc jego zwiększenie nie zniechęci hardkorów, a po drugie ZAWSZE można było rejestrować u nas auta RHD które nie wychodziły w innej wersji.
I oczywiście jestem przeciwny masowej rejestracji takich aut bo u nas jazda po jednopasmowych drogach jest wystarczająco przerąbana bez osłów którzy muszą wychylić cały samochód na przeciwległy pas NIM zobaczą czy mogą zacząć wyprzedzać
I oczywiście jestem przeciwny masowej rejestracji takich aut bo u nas jazda po jednopasmowych drogach jest wystarczająco przerąbana bez osłów którzy muszą wychylić cały samochód na przeciwległy pas NIM zobaczą czy mogą zacząć wyprzedzać
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
- Travis
- Lex Master
- Posts: 1426
- Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Nowy Targ
- Location: Nowy Targ
- Contact:
Re: OC za Angola
Panowie. Jak to ktoś bardzo mądry powiedział są plusy dodatnie i są plusy ujemne
gdyby nie jdm to byłbym przeciwko angolą. Ale nie temat czy ktoś jest za czy ktoś jest przeciw. Interesują mnie teraz 4 samochody które są ma mojej liście życzeń o których zawsze marzyłem. MR2 GTS (tylko Japonia), Skyline R33 (tylko LHD) i wisienka na torcie czyli must have Supra IV Targa. Pierwsze 2 to raczej żeby pojeździć chwilę, odpicować i sprzedać. W przypadku Supry to raczej zakup na lata, a że jest dużo tańsza w przypaku kiery po prawej nawet po opłaceniu wysokiego cła. Teraz nie chciałbym wdepnąć w minę jeżeli chodzi o oc. Najgorzej jeżeli będzie jak pisze dS. Przykładowo gs430 wyniósł by mnie 700zł rocznie. Więc dwukrotność tej sumy raczej by mnie nie zniechęciła. Gorzej jak wycenią takie auta znacznie więcej wtedy będzie kicha 


-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: OC za Angola
Ciekawe ile będzie w tym wyliczaniu statystyki, a ile np. presji ze strony jakiejś instytucji.
Bo sama składa będzie pewnie liczona ze statystyk. Przykładowo w jakich okolicznościach kiera po drugiej stronie zwiększy zagrożenie i jaki procent tych wypadków ma ogólny udział w całości. Teoretycznie więc tych 100% więcej nie powinno przekroczyć. Zobaczymy co na to polityka...
Bo sama składa będzie pewnie liczona ze statystyk. Przykładowo w jakich okolicznościach kiera po drugiej stronie zwiększy zagrożenie i jaki procent tych wypadków ma ogólny udział w całości. Teoretycznie więc tych 100% więcej nie powinno przekroczyć. Zobaczymy co na to polityka...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests