nie wiem jak z upychaniem skrzyni z 350z ale pod r154 wiem że trzeba nieco tunel zmodyfikować bo jest kawał lochy a z 350z wcale nie jest mniejsza...
Konrad_s13_is200 wrote:Wybór padł na 2jz ge bez VVTi dlatego że dół tego silnika jest identyczny jak w GTE. Na początek chciałbym włożyć seryjny silnik i zbierać graty do jego uturbienia. Auto oczywiście będzie mi służyć na codzień i niechce go wybebeszać stąd pytam o cięcie tunelu itp..Pozatym silnik będę kupował z IS300 EN (i niewiem czy w IS miały VVTi)
wybór taki sobie z tym starym GE według mnie, raz że może być mocno zużyty i wymagać gruntownego remontu(a i tak musisz go odprężyć), dwa że jest na aparacie co dla późniejszych planów z turbo jest słabe bo dla dobrej stabilnej iskry trzeba przejść na mocne cewki a to nie takie hop siup, trzy VVTi czyli możliwość kręcenia wałkiem rozrządu daje lepsze osiągi, jedynie korbowody i tłoki przemawiają tu za tym silnikiem bo są grubsze i mocniejsze niż w 2jz-ge VVTi.
is300 2jz-ge VVTi.
osobiście uważam że jak już 2jz to VVTi + zakucie i skrzynia 350z amen.