Gs300 Mk3 immobiliser, zerknij i pomóż ;)
: 7 paź 2016, o 07:22
Koledzy,
Jestem tutaj z wami czas już jakiś, jednakże do tej pory wyłącznie czytając. Przymierzałem się kilka razy do zakupu lexusa, ale z różnych powodów (albo zmiana preferencji, albo "blado wypadające" oglądane egzemplarze, odwlekały tę decyzję. Nadszedł jednak dzień, w którym podczas służbowej podróży do CHF znalazłem GS300 MK3 2006 roku i takowego zakupiłem. Oczywiście auto posiada pewien feler, o którym zaraz napiszę. Zanim jednak zacznę, dodam, że przewertowałem forum i znalazłem kilka mniej lub bardziej przydatnych informacji, ale chciałbym je usystematyzować i uzyskać wiedzę na temat kolejności podejmowanych kroków.
Lexus Gs 300 o którym piszę, nie pochodzi od handlarzy (z placu) tylko został kupiony bezpośrednio od właściciela, nie ma go jeszcze w Polsce, ale myślę, że za 4-5 dni już będzie. Auto było serwisowane najpierw w ASO, potem w wyspecjalizowanym warsztacie i ma na dzień dzisiejszy 220 000 km przebiegu. Ma ważny MKF, i ten fakt skłonił mnie do zakupu, nie mniej ok. pół roku temu właściciel postanowił wymienić aku na nowy. No i już autem nie pojeździł. Immobiliser się "zbiesił".
Przypadłość, z tego co czytałem choćby na forum, występująca w przyrodzie.
Czytałem o następujących możliwościach skomunikowania kluczyka z immo i proszę poprawcie mnie jeśli się mylę:
1) zostawić kluczyk w stacyjce na ok 6 min z włączonym zapłonem?
2) jest procedura (sekwencja czynności) które należy wykonać, przy czym ktoś pisał, że pojawiły się w tłumaczeniu z ang. jakieś przekłamania, dlatego proszę was o podanie prawidłowej.
3) jeśli to nie pomoże, należy wygenerować jakieś kody przy pomocy urządzenia diagnostycznego? Czy da się zrobić to samemu? czy lepiej się za to nie zabierać? Czy jest ktoś na forum kto się tym zajmuje? Chętnie z lubelskiego, lub zapłacę za dojazd i usługę.
Chciałbym zacząć od sposoby najprostszego, a jeśli te nie przyniosą efektu skupić się na sposobie ad 3).
W tamtym tygodniu zamówiłem interfejs diagnostyczny (kabel z programem)
Pozdrawiam i dziękuję, jednocześnie przepraszam że jeden z pierwszych postów i już interesowny.
Jestem tutaj z wami czas już jakiś, jednakże do tej pory wyłącznie czytając. Przymierzałem się kilka razy do zakupu lexusa, ale z różnych powodów (albo zmiana preferencji, albo "blado wypadające" oglądane egzemplarze, odwlekały tę decyzję. Nadszedł jednak dzień, w którym podczas służbowej podróży do CHF znalazłem GS300 MK3 2006 roku i takowego zakupiłem. Oczywiście auto posiada pewien feler, o którym zaraz napiszę. Zanim jednak zacznę, dodam, że przewertowałem forum i znalazłem kilka mniej lub bardziej przydatnych informacji, ale chciałbym je usystematyzować i uzyskać wiedzę na temat kolejności podejmowanych kroków.
Lexus Gs 300 o którym piszę, nie pochodzi od handlarzy (z placu) tylko został kupiony bezpośrednio od właściciela, nie ma go jeszcze w Polsce, ale myślę, że za 4-5 dni już będzie. Auto było serwisowane najpierw w ASO, potem w wyspecjalizowanym warsztacie i ma na dzień dzisiejszy 220 000 km przebiegu. Ma ważny MKF, i ten fakt skłonił mnie do zakupu, nie mniej ok. pół roku temu właściciel postanowił wymienić aku na nowy. No i już autem nie pojeździł. Immobiliser się "zbiesił".
Przypadłość, z tego co czytałem choćby na forum, występująca w przyrodzie.
Czytałem o następujących możliwościach skomunikowania kluczyka z immo i proszę poprawcie mnie jeśli się mylę:
1) zostawić kluczyk w stacyjce na ok 6 min z włączonym zapłonem?
2) jest procedura (sekwencja czynności) które należy wykonać, przy czym ktoś pisał, że pojawiły się w tłumaczeniu z ang. jakieś przekłamania, dlatego proszę was o podanie prawidłowej.
3) jeśli to nie pomoże, należy wygenerować jakieś kody przy pomocy urządzenia diagnostycznego? Czy da się zrobić to samemu? czy lepiej się za to nie zabierać? Czy jest ktoś na forum kto się tym zajmuje? Chętnie z lubelskiego, lub zapłacę za dojazd i usługę.
Chciałbym zacząć od sposoby najprostszego, a jeśli te nie przyniosą efektu skupić się na sposobie ad 3).
W tamtym tygodniu zamówiłem interfejs diagnostyczny (kabel z programem)
Pozdrawiam i dziękuję, jednocześnie przepraszam że jeden z pierwszych postów i już interesowny.