Problem
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
- Model Lexusa: Gs300
- Skąd:: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Problem
Witam
W moim gs300 rok 2000 podczas jazdy (bez znaczenia czy benzyna czy gaz ) zapala się check ,auto wchodzi w jakby tryb awaryjny , pedał gazu reaguje dopiero za połowa, obroty stają na 1100 , gdy dotknę hamulca zapalają się dodatkowo kontrolki od trakcji . Całej tej sytuacji nie towarzysza żadne zgrzyty ani nic podobnego , silnik normalne pracuje jeśli nie ma obciążenia tj. Wrzucam na luz i zjeżdżam z drogi , ale jeśli jechał bym dalej po chwili silnik gaśnie , gdy wyjmę kluczyk i zapale auto ponownie, checka niema a auto dalej jedzie tak jak powinno , i niema reguły czy jest ciepło czy zimno czy tez z jaka prędkością jadę . Dodam ze wymieniany był rozrząd (końcówka grudni 2017 )
Przy tym uszczelniane były dekle (pokrywy zaworowe ) pasek wieloklinowy wraz z rolkami i łożyskami , pompa wody również wymieniana .
Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie co może się dziać .
W moim gs300 rok 2000 podczas jazdy (bez znaczenia czy benzyna czy gaz ) zapala się check ,auto wchodzi w jakby tryb awaryjny , pedał gazu reaguje dopiero za połowa, obroty stają na 1100 , gdy dotknę hamulca zapalają się dodatkowo kontrolki od trakcji . Całej tej sytuacji nie towarzysza żadne zgrzyty ani nic podobnego , silnik normalne pracuje jeśli nie ma obciążenia tj. Wrzucam na luz i zjeżdżam z drogi , ale jeśli jechał bym dalej po chwili silnik gaśnie , gdy wyjmę kluczyk i zapale auto ponownie, checka niema a auto dalej jedzie tak jak powinno , i niema reguły czy jest ciepło czy zimno czy tez z jaka prędkością jadę . Dodam ze wymieniany był rozrząd (końcówka grudni 2017 )
Przy tym uszczelniane były dekle (pokrywy zaworowe ) pasek wieloklinowy wraz z rolkami i łożyskami , pompa wody również wymieniana .
Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie co może się dziać .
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem
jeśli zapala się check to warto sprawdzić jaki jest błąd zanim się zapyta. Jeśli zaczęło się to dziać po wymianie rozrządu to raczej sprawdziłbym jego ustawienie.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
- Model Lexusa: Gs300
- Skąd:: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Problem
Oczywiście ze taki jest plan ,możliwe ze jutro się uda podpiąć pod kompa , u człowieka który zajmował się rozrządem , ale pomyślałem ze może ktoś miał podobne problemy i może cos podpowiedzieć
-
- Lex Driver
- Posty: 381
- Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Problem
Po co komputer, wystarczy smartfon, elm327 i program.
Podaj więcej szczegółów odnośnie czy problemy pojawiły się zaraz po wymianie gratów czy dopiero teraz. Jeśli jest dobrze to czy auto przyspiesza i wkręca się na obroty normalnie, czy spalanie wzrosło, czy jakoś inaczej kopci niż zawsze, czy ubywa płynów lub oleju itp.
Podaj więcej szczegółów odnośnie czy problemy pojawiły się zaraz po wymianie gratów czy dopiero teraz. Jeśli jest dobrze to czy auto przyspiesza i wkręca się na obroty normalnie, czy spalanie wzrosło, czy jakoś inaczej kopci niż zawsze, czy ubywa płynów lub oleju itp.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Problem
tych "podobnych problemów" jest kilka setek, lepiej więc sprawdzić i podać jakiś konkret.Powerlexus pisze:Oczywiście ze taki jest plan ,możliwe ze jutro się uda podpiąć pod kompa , u człowieka który zajmował się rozrządem , ale pomyślałem ze może ktoś miał podobne problemy i może cos podpowiedzieć
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
- Model Lexusa: Gs300
- Skąd:: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Problem
Posiadam złącze elm327 ale Lexus jest z 2000r i piny w gnieździe nie pasują do tych które są w samym złączu , (gdzieś czytałem ze kompatybilność z obsługa obd2 od 2001 r jest wymogiem)Pawcio1979 pisze:Po co komputer, wystarczy smartfon, elm327 i program.
Podaj więcej szczegółów odnośnie czy problemy pojawiły się zaraz po wymianie gratów czy dopiero teraz. Jeśli jest dobrze to czy auto przyspiesza i wkręca się na obroty normalnie, czy spalanie wzrosło, czy jakoś inaczej kopci niż zawsze, czy ubywa płynów lub oleju itp.
Po wymianie wszystko było okey , nigdy wcześniej nic podobnego nie miało miejsca , dopiero w czwartek(25.01) problem pojawił się po raz pierwszy , auto nie pali ani więcej , ani nie kopci , olej i płyn jest okey , gdy nawet wyskoczy już check po czym zgasze i odpalę ponownie , silnik pracuje tak jak powinien , wchodzi na obroty poprostu wszystko jest tak jak być powinno .
Nawet gdy pali się check i silnik pracuje na luzie to tak jak pisałem pedał gazu nie reaguje do połowy , ale jak wcisnę dalej to wyczuwalny jest normalny opor ale silnik normalnie wchodzi na obroty , ale obroty jałowe to 1100
-
- Lex Driver
- Posty: 381
- Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Problem
Bez podpięcia pod kompa to trochę wróżenie z fusów będzie. Może być wszystko, coś nie kontaktuje, coś nie styka. Na razie nie odpinaj akumulatora żeby błędy siedziały w kompie co by było co zczytać.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
-
- Nowy lex user
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
- Model Lexusa: Gs300
- Skąd:: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
Problem
Byłem na kompie i problemem okazał się czujnik ustawienia przepustnicy ,(którego właśnie poszukuje , ktoś, cos ? )
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex Master
- Posty: 1201
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Kontakt:
Re: Problem
Miałem podobne objawy u mnie w gs. Na szczęście japońce pomyśleli - żeby, chociaż móc zjechać po takiej awarii do domu/warsztatu - po wciśnięciu gazu prawie do oporu przepustnica zaczyna reagować i zwiększa obroty do około 2 tys. Są lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów , ale można spokojnie jechać.
Sam czujnik położenia przepustnicy pewnie tylko aso, bo sprawną używaną przepustnicę raczej nikt nie będzie chciał dekompletować. Sam kupiłem drugą kompletną używaną przepustnicę - i auto dalej śmiga jak należy.
Jeśli będziesz brał sam czujnik z aso, to daj znać ile taka przyjemność kosztuje.
Sam czujnik położenia przepustnicy pewnie tylko aso, bo sprawną używaną przepustnicę raczej nikt nie będzie chciał dekompletować. Sam kupiłem drugą kompletną używaną przepustnicę - i auto dalej śmiga jak należy.
Jeśli będziesz brał sam czujnik z aso, to daj znać ile taka przyjemność kosztuje.
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość