modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

kubaty3
Lex user
Posty: 45
Rejestracja: 5 sie 2011, o 14:24
Model Lexusa: ls400
Skąd:: Gdańsk
Kontakt:

modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: kubaty3 »

witam chciałbym zmienić przełożenia tylniego dyfra na inne przelżenie że by auto szybciej przyspieszało. ma ktoś namiar u kogo to można zrobić albo od czego i jakie części zastosować?
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: ledziu »

kubaty3 pisze:witam chciałbym zmienić przełożenia tylniego dyfra na inne przelżenie że by auto szybciej przyspieszało. ma ktoś namiar u kogo to można zrobić albo od czego i jakie części zastosować?
Musisz zmienić przełożenie np: od gs300mk2 tylko skąd wiesz jak komputer odbierze tą zmianę :?: . Pytam bo były pomysły na wkładanie mniejszych przełożeń tak żeby auto miało niższe obroty przy max prędkości i niestety ecu odmówiło współpracy...
Awatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
Posty: 117
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: KRYSPIN_lex »

ECU wywali błąd z tytułów różnic prędkości kół względem przełożenia i obrotów wałaka na wyjściu ze skrzyni.

ls430 przedlift z mostem 3,22 (fabryka 3,96) miał imponującą róznice w przyśpieszeniu ale świecił checkem, a z tym chyba można żyć :mrgreen:
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: ledziu »

KRYSPIN_lex pisze:ECU wywali błąd z tytułów różnic prędkości kół względem przełożenia i obrotów wałaka na wyjściu ze skrzyni.

ls430 przedlift z mostem 3,22 (fabryka 3,96) miał imponującą róznice w przyśpieszeniu ale świecił checkem, a z tym chyba można żyć :mrgreen:
To nie jest coś na odwrót czyli przejście z 3,26 na 3,9 :biggrin2: ?
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: dS »

Ja mam u siebie wsadzony dyfer z Soarera 3.769 i żadnego checka nigdy nie widziałem.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: ledziu »

dS pisze:Ja mam u siebie wsadzony dyfer z Soarera 3.769 i żadnego checka nigdy nie widziałem.
I jak odczucia?
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: dS »

Masz na myśli przyspieszenie ? Nigdy go niczym nie mierzyłem ale po założeniu odczucia były pozytywne bo obecnie wydaje mi się że skrzynia jakby muliła( wrażenie trochę jakby sprzęgło się ślizgało) gdy od 0 depnie się w podłogę.
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: ledziu »

dS pisze:Masz na myśli przyspieszenie ? Nigdy go niczym nie mierzyłem ale po założeniu odczucia były pozytywne bo obecnie wydaje mi się że skrzynia jakby muliła( wrażenie trochę jakby sprzęgło się ślizgało) gdy od 0 depnie się w podłogę.
Mam teraz do dyspozycji gs2 v8 to możemy przeprowadz8ć testy :ok: Co Ty na to?
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: dS »

Bardzo chętnie. Wyślij na PW info gdzie i kiedy się pojawić :ok: .
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Awatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
Posty: 117
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: KRYSPIN_lex »

ledziu pisze:
KRYSPIN_lex pisze:ECU wywali błąd z tytułów różnic prędkości kół względem przełożenia i obrotów wałaka na wyjściu ze skrzyni.

ls430 przedlift z mostem 3,22 (fabryka 3,96) miał imponującą róznice w przyśpieszeniu ale świecił checkem, a z tym chyba można żyć :mrgreen:
To nie jest coś na odwrót czyli przejście z 3,26 na 3,9 :biggrin2: ?
Tak jak mówisz :ok:

A pakował ktoś krótszy dyfer do gs300 mk2 np. od sc300 ?
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości