Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.

Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Postprzez Lex Luthor » 13 lip 2018, o 16:30

Panowie, nazbieralo mi sie troche, walcze ale nie wiem gdzie nawet szukac. Moze ktos cos jakis podobny problem

Otoz pewnego goracego dnia na dlugiej trasie mialem wrazenie, ze nagle jakby cos cicho strzelilo, zapalily sie kontrolki na panelu od klimu i teraz zawsze sie 2 swieca nawet jak klima nie dziala Od razu poczulem na nodze jak robi mi sie ciepla cala kolumna za radiem, popielniczka i nawiewem. Radio nawet po krotkiej trasie jest gorace, jak sie dotknie reka to z przodu cieple, jak wyciagne to blachy z tylu gorace.

Druga kwestia - jak wyciagne radio to jest taka wiazka z biala wtyka, ktora nigdzie mi nie pasuje, z nia biegna 2 kable niebieski i zolty, jeden jest uciety i nigdzie nie doczepiony (tak mial jak go kupilem) i nie moge znalezc gdzie go dopiac, podejrzewam, ze dlatego nie gra mi jeden glosnik z tylu. Glosnik sprawdzalem, jest ok.

Inna kwestia to ,ze na wlaczonym nagnetofonie wraz ze wzrostem obrotow slysze w glosnikach buczenie, taki lekki gwizd, ktory wzrasta wraz z obrotami silnika - gdzies jest przebicie czy co?
Wylacze radio i nie ma tego. Czyli silnik mi gra w glosnikach ;)
Dodam, ze gdzies mi ucieka 0,3v z ladowania, jest 13,8-13,9 i rano czasami rozrusznik nie ma sily ukrecic, musze ladowac, bo robie w zasadzie krotkie trasy i na ma ladowania w ogole .

Wrzucic moze jakies zdjecia? Bylbym wdzieczny jakby ktos cos... ;)
Lex Luthor
Lex user
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Postprzez Lex Luthor » 14 lip 2018, o 10:20

Fotki. na pierwszym ta dziwna wtyka, ktora mi nigzie nie pasuje, z nia sa 2 kable, jeden, niebeski jak widac jest podlutowany do wtyki do audio, drugi zolty jest luzem - nie wiem gdzie go dopiac.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lex Luthor
Lex user
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Postprzez Lex Luthor » 17 lip 2018, o 13:35

Panowie, wie ktos co to za wtyka ta na 1 zdjeciu? Do niczego mi nie pasuje. Ta z ostatniej fotki to w ogole dziwna sprawa...
Lex Luthor
Lex user
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Postprzez korczykmarek » 18 lip 2018, o 22:26

Kumpel też 300, jutro mu podrzucę foto i zobaczymy co z tego będzie, dam znać ;)
korczykmarek
Nowy lex user
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 lip 2018, o 22:17
Lokalizacja: wlkp
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wlkp

Re: Kilka rzeczy naraz - grzeje sie kolumna audio

Postprzez Lex Luthor » wczoraj, o 10:59

Dzieki, czekam ;)

Nie widze do czego w ogole ta wtyka moglaby byc.... no i ten zolty kabel, jest uciety, nie moge znalezc gdzie go podpiac.
Wszystko niby dziala, tylko magnetofon i radio mi "gra" razem z obrotami silnika, takie buczenie, jakby nie bylo zadnego dlawika po drodze....

Ten okragly kabel jest do "cellular phone" czyli telefonu satelitarnego z tego co ustalilem . Tej bialej wtyki zenskiej 8-pinowej nie idzie znalezc nawet w ksiazce serwisowej.
Lex Luthor
Lex user
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10 lip 2015, o 10:26
Model Lexusa: GS300 MKI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biłgoraj


Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości