Strona 1 z 1

Swiatla

: 14 gru 2018, o 21:05
autor: Gabryjelo63
Witam
Pacjent to gs 430 mk2 2001r
Problem polega na tym że mam założone jakieś chińskie ksenony w swoim lexie
Chce wrócić do oryginału ale jest problem z lampami bo są założone najprawdopodobniej z wersji usa bez ksenonu
Wejście w lampie na zarowka to hb4 a kostka która chce podłączyć to wejście pod zarowka d2r
Co mam zrobić
Jest jakiś adapter aby przejść z żarówki d2r na hb4?
Kupic lampy z ksenonem?(trochę droga bo krzyczą sobie po 1000zl za sztukę

Re: Swiatla

: 14 gru 2018, o 22:27
autor: Krawcol82
Jeśli masz xenon aktualnie (chiński hid), a chcesz wrócić do żarówek halogenowych, to musisz wywalić też przetwornice i kable, które dają prąd do przetwornicy podłączyć do żarówki.
Kabel D2R jest od przetwornicy do palnika xenonowego i nie wolno podłączać do niego zwykłej żarówki.
Jesli chodzi o żarówkę HB4... Japońce mają takie właśnie wynalazki.

Re: Swiatla

: 14 gru 2018, o 22:55
autor: Gabryjelo63
Tylko powiedz jeżeli to wywale bo oczywiście mam taki zamiar i wadze do lampy zarowka hb4 to do czego mam ja podpiąć bo nie widzę tam kostki która by do niej pasowala

Re: Swiatla

: 14 gru 2018, o 23:32
autor: Krawcol82
Do kostki, która idzie z instalacji samochodu do przetwornicy.
Oczywiscie cały czas wychodzimy z założenia, że fabrycznie miałeś reflektory halogenowe.

Re: Swiatla

: 15 gru 2018, o 00:10
autor: Gabryjelo63
Czyli muszę kupić przetwornice bo obecnych lampach ich nie ma

Re: Swiatla

: 15 gru 2018, o 00:13
autor: Gabryjelo63
Fabrycznie ten model wyszedł z lampa pod zarowke d2r czyli ksenon
Któryś z poprzednich właścicieli miał zapewne jakaś przygoda i wymienił obie lampy z wersji że stanów czyli bez ksenonow

Re: Swiatla

: 15 gru 2018, o 00:44
autor: Krawcol82
No to skoro fabrycznie był xenon, masz spryski i poziomowanie, to wróć do xenonów-ja bym tak przynajmniej zrobił.

Re: Swiatla

: 15 gru 2018, o 09:01
autor: Gabryjelo63
Czyli muszę dokupić przetwornice do tych lamp albo drugie lampy