PROBLEM z AFS

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.

PROBLEM z AFS

Postprzez scotti » 11 mar 2019, o 21:52

GS MK3
Wracając przepalił się żarnik i po jakiś 100 km, zaczęła mrugać kontrolka AFS. Żarniki oba wymienione poziomowanie jak i skręty działają czujnik przy lewym kole sprawny, a kontrolka wciąż miga.
Jakieś sugestie w tej sprawie
scotti
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 12:18
Model Lexusa: Gs450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Słupsk

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez Kozio_1986 » 11 mar 2019, o 23:34

Sprawdziłeś pod kompem, że czujnik OK, czy tylko looknąłeś na cięgna? Ja miałem wszystkie cięgna zdrowe, a elektronika okazała się padnięta.
Kozio_1986
Lex user
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7 lut 2016, o 21:46
Model Lexusa: W trakcie poszukiwań gs300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódzkie

PROBLEM z AFS

Postprzez scotti » 12 mar 2019, o 01:30

Pod kompem...
Możesz podać bliższa lokalizację, patrzyłem pod kierownicą i od strony pasażera pod schowkami ale tam jedynie przycisk od opon. Dziwne jest to że poziomowanie jak i skręt świątek działa...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
scotti
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 12:18
Model Lexusa: Gs450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Słupsk

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez DawGad » 12 mar 2019, o 15:09

Kozio_1986 napisał(a):Sprawdziłeś pod kompem, że czujnik OK, czy tylko looknąłeś na cięgna? Ja miałem wszystkie cięgna zdrowe, a elektronika okazała się padnięta.


Chodzi o podłączenie samochodu pod diagnostykę komputerową...
Obrazek
Avatar użytkownika
DawGad
Lex Driver
 
Posty: 311
Dołączył(a): 16 lis 2012, o 17:30
Model Lexusa: IS200 >> GS430 mkIII
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez scotti » 13 mar 2019, o 11:46

Podpięte i nic nie widzi zero błędu, z tym że AFS na chwilkę zgasło po przejechaniu 1-2 km wróciło z powrotem
scotti
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 12:18
Model Lexusa: Gs450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Słupsk

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez Keepmovin » 13 mar 2019, o 13:31

Panowie/scotti,

z AFSem problem jest zasadniczo zazwyczaj ten sam - przegnite styki/kabelki od czujnika i/lub niedzialajace/zerwane ciegna przy wachaczach.
Nawet jezeli z "zewnatrz" jak sprawdzacie pod autem wszystko wyglada cacy, to czujnik w srodku najprawdopodobnie jest zgnity. Mozna go wymontowac i otworzyc i sprawdzic, jezeli bedzie dobry to nic zlego mu sie nie stanie jak zostanie przeczyszczony i odpowiednio zaizolowany.

Przechodzilem przez to samo, kiedy reflektory mogly dzialac ok nawet i tygodniami, wystarczyl wyboj ktory zachwial stykiem, potem drugi ktory znow sprawil ze stykalo i nie da sie tak spokojnie zyc + dodajmy do tego wode i odpowiedz sama sie nasuwa :)

Po wymianie na uzywany sprawny w ladnym stanie (mozna kupic tez zamienniki z chin, gdyz jest to "zwykly" potencjometr, gdzies tam nawet mialem jakies aukcje/nazwy zapisane, jest to ogolnie do odnalezienia wyszukujac w sieci), przeczyszczeniu wszystkiego i zaizolowaniu nie mialem zadnych problemow od dlugiego czasu juz.
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 246
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez scotti » 13 mar 2019, o 15:31

Wielkie dzięki jutro zabiorę się za jego demontaż. Możesz podać jakiś link do aukcji przeleciałem allegro i olx i do GS brak
scotti
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 12:18
Model Lexusa: Gs450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Słupsk

Re: PROBLEM z AFS

Postprzez Keepmovin » 13 mar 2019, o 16:01

Pisz do Rikkiego albo do Ariela z projekt 86
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 246
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości