GS450h 2GR-FSE silnik nie odpala
Posted: 18 Aug 2020, o 16:09
Witajcie!
Mam problem z Lexusem GS450h 2GR-FSE 2007r.. Pewnego dnia ruszyłem (jak się później okazało na samej baterii) i nie doszło do zapłonu silnika. Auto miewało już problemy z odpalaniem, polegające na tym, że silnik nie załączał, a auto jechało na baterii, dopóki się nie rozładowała (nie dopuszczałem do tego często) lub nie zgasiłem zapłonu i nie odpaliłem auta jeszcze raz. Zazwyczaj było ok, ale w końcu przyszedł dzień, że jedynie zapalają się kontrolki, silnik nie odpala, a auto nie jedzie nawet na baterii. Zdarzyło się bodajże 2 razy, że silnik odpalił, ale w końcu stanął. Auto przez miesiąc czasu stało u okolicznego "magika", który przez ten czas nic nie zdziałał, a jedynie sczytał błędy czujników położenia wałka rozrządu i chyba położenia wału. Według niego to rozrząd i silnik jest do wymiany, a wymiana rozrządu może nie pomóc. Auto ma rzeczywisty przebieg 180 000km. Noszę się z zamiarem przetransportowania auta do prawdziwych speców od hybryd w Warszawie i okolicach, ale nie wiele mi wiadomo o ich faktycznych możliwościach.
Za wszystkie wskazówki i porady dotyczące auta, naprawy czy fachowców z góry dziękuje.
Mam problem z Lexusem GS450h 2GR-FSE 2007r.. Pewnego dnia ruszyłem (jak się później okazało na samej baterii) i nie doszło do zapłonu silnika. Auto miewało już problemy z odpalaniem, polegające na tym, że silnik nie załączał, a auto jechało na baterii, dopóki się nie rozładowała (nie dopuszczałem do tego często) lub nie zgasiłem zapłonu i nie odpaliłem auta jeszcze raz. Zazwyczaj było ok, ale w końcu przyszedł dzień, że jedynie zapalają się kontrolki, silnik nie odpala, a auto nie jedzie nawet na baterii. Zdarzyło się bodajże 2 razy, że silnik odpalił, ale w końcu stanął. Auto przez miesiąc czasu stało u okolicznego "magika", który przez ten czas nic nie zdziałał, a jedynie sczytał błędy czujników położenia wałka rozrządu i chyba położenia wału. Według niego to rozrząd i silnik jest do wymiany, a wymiana rozrządu może nie pomóc. Auto ma rzeczywisty przebieg 180 000km. Noszę się z zamiarem przetransportowania auta do prawdziwych speców od hybryd w Warszawie i okolicach, ale nie wiele mi wiadomo o ich faktycznych możliwościach.
Za wszystkie wskazówki i porady dotyczące auta, naprawy czy fachowców z góry dziękuje.