Sonda lambda do GS 300 MK III
Posted: 5 May 2021, o 20:47
Witam wszystkich
Bardzo prosze o pomoc w nastepujacej sprawie. Mam GS 300 MK III, rocznik 2006, wywalilo błąd VSC. Po sprawdzeniu w warsztacie na komputerze, odczytano mi powód:
P00 37 Oxygen Sensor Heater Control Cuircut Low ( Bank 1 Sensor 2 )
Jak rozumiem problem jest z grzałką w sondzie lambda, mechanik powiedział że grzałki się nei wymienia tylko trzeba kupić nową sondę.
Na allegro jest kilkanaście ogłoszeń, z sondami lambda Denso do tego modelu, cenowo od 154, przez 290 aż do 444 zł, w zwiazku z tym mam pytania:
- czy taka rozbieżność bierze siez tego że te najtańsze to jakieś podróbki albo regenerowane? Patrzyć w ogóle na cenę skoro wszystkie są Denso?
- druga sprawa to widzę że są oferowane sondy mające w opisie "przed" jak i "za" katalizatorem. Czy na podstawie takiego opisu błedu mam kupić sondę przed czy za katalizatorem?
Jak znam swoje szczęście to kupując w ciemno kupię na pewno nie tą co potrzeba.
W góry dziękuję za pomoc.
Bardzo prosze o pomoc w nastepujacej sprawie. Mam GS 300 MK III, rocznik 2006, wywalilo błąd VSC. Po sprawdzeniu w warsztacie na komputerze, odczytano mi powód:
P00 37 Oxygen Sensor Heater Control Cuircut Low ( Bank 1 Sensor 2 )
Jak rozumiem problem jest z grzałką w sondzie lambda, mechanik powiedział że grzałki się nei wymienia tylko trzeba kupić nową sondę.
Na allegro jest kilkanaście ogłoszeń, z sondami lambda Denso do tego modelu, cenowo od 154, przez 290 aż do 444 zł, w zwiazku z tym mam pytania:
- czy taka rozbieżność bierze siez tego że te najtańsze to jakieś podróbki albo regenerowane? Patrzyć w ogóle na cenę skoro wszystkie są Denso?
- druga sprawa to widzę że są oferowane sondy mające w opisie "przed" jak i "za" katalizatorem. Czy na podstawie takiego opisu błedu mam kupić sondę przed czy za katalizatorem?
Jak znam swoje szczęście to kupując w ciemno kupię na pewno nie tą co potrzeba.
W góry dziękuję za pomoc.