Zakup RX 400H i ubytek płynu pod korkiem chłodnicy
Posted: 10 Dec 2021, o 14:26
Długo mnie nie było, ale wracam z powodu RX400H. Znalazłem dla siebie idealny egzemplarz z małym wyjątkiem - pod korkiem w chłodnicy pusto. Z racji obaw związanych z pękającą głowicą, chciałem dowiedzieć się, czy jest to już powód do obaw, czy przyczyn może być wiele? Chłodnica ma tylko kilka lat, wymieniana profilaktycznie, bo źle wyglądała, wycieków żadnych nie widzę, silnik pracują równo i przyjemnie na zimno i na ciepło. Na razie poprosiłem sprzedawcę o dolanie płynu bezpośrednio pod korek, zmierzenie ile weszło i przy następnej jeździe jeszcze raz sprawdzimy stan. Nie mam jednak pojęcia, jak to się powinno zachowywać, czy po dolaniu płynu "pod korek", następnie przejażdżka by rozgrzać silnik, wystudzenie silnika i sprawdzenie stanu - co tak naprawdę powinienem tam zastać? Dokładnie ten sam stan, co po dolaniu? Przebieg ~300tys. km.
Dzięki za pomoc!
Dzięki za pomoc!