Dołączam się do pytania...
Czy zalewanie olejem 5w30 tego silnika to jest dobry pomysł i czy ewentualnie można się z tego wycofać?
Dołączam się do pytania...
instrukcja użytkownika zaleca korzystanie z 0w16, 0w20 jest dopuszczalne w przypadku braku dostępności 0w16 ale przy następnej wymianie należy koniecznie wymienić na 0w16
przesmarowałem tak w styczniu '23 zaraz po odbiorze i nigdy nie miałem problemu, możesz włączyć guzik „auto” przy regulacji lusterek to będzie zawsze przy zamykaniu auta je składał ~ najłatwiej wtedy widać czy się zamyka czy nieTomasz76 pisze: ↑14 lut 2024, o 08:55 Po 20 miesiącach użytkowania w jednym z NX pojawił się problem. Gdy podjechałem na stację, żeby zatankować, to nie mogłem otworzyć klapki od wlewu paliwa. Było słychać, że mechanizm pracuje ale klapka się nie otwierała. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem poinformowany co należy zrobić. Potrzebne są dwie osoby. Jedna naciska przycisk, a druga puka lub podważa delikatnie klapkę. W końcu się udało. Kazano mi nasmarować pracujący bolec we wnętrzu, który chowa się i wysuwa. Problem w serwisie jest znany i jeśli sytuacja będzie się powtarzać, to czeka mnie wymiana mechanizmu otwierania na nowy. Najwięcej denerwuje mnie częste pojawianie się informacji o konieczności ponownej synchronizacji profilu (trzeba się zalogować) oraz upierdliwe zamykanie samochodu poprzez naciśnięcie przycisku ryglowania na klapie bagażnika. Nigdy nie wiesz czy ryglowanie zadziała czy nie. Wsłuchujesz się w ilość dźwięków po naciśnięciu przycisku i czekasz. Może piknie raz, może dwa, a może wcale. Dla świętego spokoju najpierw wolę nacisnąć przycisk zamykania samej klapy, a następnie dotykam klamki, żeby auto zamknąć. Poza tym z NX-mi wszystko jest w porządku i jestem z zakupu nadal zadowolony.
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Sztachu i 11 gości