Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
Ghotti
Lex Master
Posty: 1385
Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
Model Lexusa: 350h
Skąd:: mazowieckie
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Ghotti »

U mnie tez pusto. Kluczyk tez jeden mam
350h omotenashi

26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
I.Q.
Lex user
Posty: 176
Rejestracja: 31 sty 2022, o 16:10
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Polska
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: I.Q. »

Klaudiusz pisze: 23 maja 2023, o 19:54 U mnie nie ma zadnej kampanii.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl)  ?  Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ??  Masz kamerę 360" ?? 

 
Klaudiusz
Lex Master
Posty: 1354
Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Klaudiusz »

I.Q. pisze:
Klaudiusz pisze: 23 maja 2023, o 19:54 U mnie nie ma zadnej kampanii.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl)  ?  Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ??  Masz kamerę 360" ?? 

 
Tak. Sprawdzalem. Nie mam kluczyka drugiego. Nie mam kamer 360.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I.Q.
Lex user
Posty: 176
Rejestracja: 31 sty 2022, o 16:10
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Polska
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: I.Q. »

Klaudiusz pisze: 23 maja 2023, o 20:23
I.Q. pisze:
Klaudiusz pisze: 23 maja 2023, o 19:54 U mnie nie ma zadnej kampanii.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 
sprawdzałeś Akcje Serwisowe (toyota.pl)  ?  Dostałeś dwa kluczyki przy odbiorze ??  Masz kamerę 360" ?? 


 
Tak. Sprawdzalem. Nie mam kluczyka drugiego. Nie mam kamer 360.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 
dziwne że jedni maja a inni nie ( może musisz poczekać na ten kluczyk)
akcja (2).jpg
akcja (2).jpg (53.04 KiB) Przejrzano 292 razy
 





 
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.
Klaudiusz
Lex Master
Posty: 1354
Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Klaudiusz »

Tak. Modul DCM to wlasnie usluga Lexus Link. Moze byc akcja serwisowa ale obecnie wstrzymana bo prawdopodobny fix wcale nie byl fixem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kovalsky
Lex user
Posty: 47
Rejestracja: 4 sie 2022, o 12:06
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: kovalsky »

Ja mam dwie akcje serwisowe ale nie ta dotycząca modułu DCM
Zmiana oprogramowania kamery monitorującej obszar przed pojazdem w modelach Corolla Cross, bZ4X, NX (kod kampanii: XGG95)W pojazdach objętych kampanią Autoryzowane Stacje Dilerskie Toyota dokonają zmiany oprogramowania sterownika kamery monitorującej obszar przed pojazdem. Naprawa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Szczegóły dostępne w Autoryzowanych Stacjach Dilerskich.

Zmiana oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach w bZ4X oraz Lexus NX (kod kampanii: YGG05)W pojazdach objętych kampanią Autoryzowane Stacje Dilerskie dokonają zmiany oprogramowania tablicy wskaźników oraz modułu ostrzegania o przeszkodach. Naprawa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Szczegóły dostępne w Autoryzowanych Stacjach Dilerskich.
Wyraziłem chęć przyjazdu na naprawę przez formularz. Ciekawe czy w ogóle zadzwonią ;) 
 
Ostatnio zmieniony 23 maja 2023, o 21:08 przez kovalsky, łącznie zmieniany 1 raz.
350h omotenashi + luxury + teammate + sonic titanium + hak

29.10.2021 - zamówienie
14.02.2023 - odebrany
I.Q.
Lex user
Posty: 176
Rejestracja: 31 sty 2022, o 16:10
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Polska
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: I.Q. »

koloramat pisze: 23 maja 2023, o 20:55 Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.


 
Faktycznie Lexus Link pokazywał przejechana trase "kilka dni temu" ale dzisiaj właśnie sprawdziłem pokazał trase dzisiejszą i paliwo również pokazał dobrze. Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/Toyoty 
 
Klaudiusz
Lex Master
Posty: 1354
Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Łódzkie
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: Klaudiusz »

W weekend byl upgrade aplikacji. Tylko sie nie pochwalili nikomu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
koloramat
Lex user
Posty: 154
Rejestracja: 10 gru 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Kontakt:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post autor: koloramat »

I.Q. pisze: 23 maja 2023, o 21:08
koloramat pisze: 23 maja 2023, o 20:55 Powodem napisania przeze mnie informacji o kampaniach serwisowych jest próba rozstrzygnięcia problemu awaryjnego działania aplikacji Lexus LINK. Spróbuję ustalić - zakładam przy Waszej pomocy - czy istnieje związek z brakiem zmiany oprogramowania modułu DCM (kod kampanii XGG78) z faktem, że Lexus LINK nagle od piątku 19.05.2023 przestał zapamiętywać ostatnio zrealizowaną trasę i błędnie wskazuje także poziom paliwa.
Jeśli ktoś może potwierdzić, że po sprawdzeniu przez VIN swojego samochodu pod linkiem jak niżej
https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe
jego auto kierowane jest na zmianę oprogramowania DCM (kod XGG78) a mimo to nadal aplikacja Lexus LINK zapamiętuje ostatnio zrealizowaną trasę i wskazuje prawidłowy w procentach poziom paliwa.
Jeśli tak to oznaczałoby to, że brak zmiany oprogramowania modułu DCM nie ma wpływu na Lexux LINK i problem lezy po stronie oprogramowania chmury, a nie modułu.




 
Faktycznie Lexus Link pokazywał przejechana trase "kilka dni temu" ale dzisiaj właśnie sprawdziłem pokazał trase dzisiejszą i paliwo również pokazał dobrze. Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/Toyoty 
 


 
cyt: Nie byłem na akcji serwosowej więc był to błąd chmury Lexusa/Toyoty 

OK, ale może nie była ona konieczna i moduł DCM ma najnowsze oprogramowanie.
Czy po wpisaniu VIN tutaj https://www.toyota.pl/serwis-i-akcesori ... -serwisowe  - samochód jest objęty akcją serwisową (kampania XGG78) ???
 
 
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus NX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości