Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex user
- Posty: 23
- Rejestracja: 17 sty 2023, o 15:04
- Model Lexusa: w planach
- Skąd:: Warmia
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Kolego Pss, czy mógłbyś doprecyzować jaki to film, bo sporo tego na YT ? Z góry bardzo dziękuję !
- Plexus
- Lex user
- Posty: 63
- Rejestracja: 11 cze 2023, o 09:24
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
1) Tak, jak pisze Klaudiusz, prawa wajcha, ale przy włączonym biegu wstecznym.
350h Prestige | MY 2024
-
- Lex user
- Posty: 129
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex user
- Posty: 121
- Rejestracja: 28 lis 2021, o 21:28
- Model Lexusa: NX 350h
- Skąd:: Legnica
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
ad3Arianek pisze: ↑27 lut 2024, o 00:10 Mam kilka pytań odnośnie Lexusa NX, którego użytkuję już ponad miesiąc.
1) W jaki sposób uruchomić spryskiwacz tylnej kamery?
2) Istnieje szansa na manualne ustawienie wysokości świateł mijania? Niestety moje są zbyt nisko ustawione co jest bardzo uciążliwe, da radę ustawić samemu czy jechać do ASO?
3) Jak to jest z tą wymianą oleju po 2 tys km, warto to robić? Rozmawiałem z dyrektorem serwisu w ASO i mówił żeby dać sobie spokój, podobno niecały 1% ludzi to robi i silniki są testowane już na etapie produkcji itp -koszt w ASO 800 zł.
Wcześniej było na ten temat - osady metaliczne.
Warto, poszukaj filmu na YT nijaki Bąk - CAROSERIA nabył Toyotę GT86 i fachowcy/przyjaciele z Toyoty szykowali mu ten samochód. Padło pytanie odnośnie wymiany oleju po ok 1000-2000 km i powiedzieli, że obowiązkowo.
Teraz jest/była moda producentów żeby wymieniać olej nawet po 30tkm, bo wtedy kupujący czy flota porówna koszty użytkowania z innym producentem i wybierze samochód, który jest tańszy w eksploatacji (pozornie).
Lexus oraz ASO nie może ci mówić że należy wymienić olej po 2tkm bo to by było zaraz nagłośnione przez konkurencję - jakie to "słabe" silniki, że trzeba wymieniać olej po 2tkm - taki strzał w stopę.
Dlatego jak wymienisz ten olej w serwisie to nie wpiszą ci wymiana oleju (bo nie mogą tego zrobić), filtra i uszczelki pod korkiem tylko ci wpiszą "naprawa samochodu (bez napraw blacharskich)".
Dla świętego spokoju lepiej wymienić. Ludzie ceramiki kładą za kilka tyś., folie za 20 tyś. oklejają piano-cały środek itd.
9
-
- Lex user
- Posty: 239
- Rejestracja: 19 lut 2022, o 20:31
- Model Lexusa: NX350h Omotenashi, ES300h
- Skąd:: Wielkopolska
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Sprawdziłem sposób zamykania klapy, który stosujesz i rzeczywiście działa. Nie sprawdziłem tylko ile czasu można grzebać w bagażniku, ale muszę mieścić się w czasie, ponieważ klapa się zamyka.toomaas pisze: ↑14 lut 2024, o 13:56Z tą klapą bagażnika to idea jest taka:Tomasz76 pisze: ↑14 lut 2024, o 08:55 Po 20 miesiącach użytkowania w jednym z NX pojawił się problem. Gdy podjechałem na stację, żeby zatankować, to nie mogłem otworzyć klapki od wlewu paliwa. Było słychać, że mechanizm pracuje ale klapka się nie otwierała. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem poinformowany co należy zrobić. Potrzebne są dwie osoby. Jedna naciska przycisk, a druga puka lub podważa delikatnie klapkę. W końcu się udało. Kazano mi nasmarować pracujący bolec we wnętrzu, który chowa się i wysuwa. Problem w serwisie jest znany i jeśli sytuacja będzie się powtarzać, to czeka mnie wymiana mechanizmu otwierania na nowy. Najwięcej denerwuje mnie częste pojawianie się informacji o konieczności ponownej synchronizacji profilu (trzeba się zalogować) oraz upierdliwe zamykanie samochodu poprzez naciśnięcie przycisku ryglowania na klapie bagażnika. Nigdy nie wiesz czy ryglowanie zadziała czy nie. Wsłuchujesz się w ilość dźwięków po naciśnięciu przycisku i czekasz. Może piknie raz, może dwa, a może wcale. Dla świętego spokoju najpierw wolę nacisnąć przycisk zamykania samej klapy, a następnie dotykam klamki, żeby auto zamknąć. Poza tym z NX-mi wszystko jest w porządku i jestem z zakupu nadal zadowolony.
1. Otwierasz bagażnik.
2. Naciskasz przycisk zamykania z ryglowaniem.
3. Zabierasz rzeczy z bagażnika.
4. Oddalasz się od samochodu. Jak wykrywa Twoją obecność to się nie zamknie.
5. Jeśli dobrze pamiętam to od naciśnięcia przycisku masz 30s na zabranie gratów i oddalenie się.
Moja procedura otwieram bagażnik, naciskam przycisk ryglowania, zabieram graty, odchodzę od samochodu działa w 100%
U mnie jeśli nie działa to przeważnie się okazje, że drzwi są niedomknięte, ale od razu widzisz jak się oddalisz czy zamyka się klapa czy nie.
-
- Lex user
- Posty: 183
- Rejestracja: 23 cze 2022, o 12:13
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
-
- Lex Master
- Posty: 1357
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Z Wycieraczką.
-
- Lex user
- Posty: 75
- Rejestracja: 15 maja 2022, o 12:40
- Model Lexusa: NX
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Panowie jak wasze spostrzeżenia przy użytkowania 350H ? Z racji, że mi głównie samochód służy jako narzędzie pracy to mocno zastanawiam się nad przesiadką do 450H. Weszło kilka nowych zmian, nowa wersja i kolorystyka. Czy warto ? Zadaję sobie to pytanie.
-
- Lex user
- Posty: 183
- Rejestracja: 17 lip 2018, o 17:17
- Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
W sumie to auto żony ale sporo nim jeżdżę, bo jeździ mi się znacznie lepiej niż RXem
Ogólnie przyjemne autko, spełnia swoje zadanie, spalanie zadowalające, jedynie te kilkusekundowe męczarnie przy mocniejszym przyspieszaniu trochę denerwują ale idzie się przyzwyczaić.
Poza tym, że coś czasem połączenie BT się gryzie z moim telefonem to reszta działa dobrze.
Nie jeździłem NX 450h+ ale RX 450h+ na testach. jest to szybsze ale czy aż tak potrzebne... Prędkości autostradowe szybko się osiąga nawet 350h. W mieście do tych 50-60 zrywność podobna - czyli znakomita.
W mojej ocenie 350h to dobry stosunek jakości do ceny, 450h+ to albo po prostu żeby mieć poczucie, że ma się mocne auto (sam nawet bym tak chciał, chociaż i tak Superb RS łknie nas bez przeszkód ;P ), albo ma się konkretny setup w domu i ładowanie za darmo, i wtedy 90% czasu auto jeździ jak elektryk.
Dodatkowo ja mam zastrzeżenie do tego śmiesznego AWD, dobre to na śliską drogę i trochę śniegu, ale trochę bardziej wymagający teren (błoto) to już jest wyzwanie, często przegrane - może ta nowa wersja Overtrail na ATkach będzie lepsza pod tym względem.
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
NX 350h AWD Prestige + Design + Tazuna + Premium => zamówiony: 2.03.2023,
planowany odbiór: sierpień 2024,
produkcja rozpoczęta: 26.07.2023,
opuścił fabrykę: 4.08.2023,
w drodze (przypłynął do portu): 18.09.2023
u dealera 31.10.2023
odbiór: 21.11.2023
- Plexus
- Lex user
- Posty: 63
- Rejestracja: 11 cze 2023, o 09:24
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
W odpowiedzi do "czy przesiadać się do 450h+".
Mam 350h, więc akumulator jest mały, samochód przełącza się na spalinowy przy każdym dynamiczniejszy przyspieszeniu. Kiedy jeżdżę po mieście, to uwielbiam jazdę w trybie elektrycznym - cisza i spokojne sunięcie po jezdni. Nie lubię za bardzo chwil, gdy samochód przełącza się na silnik spalinowy i wtedy spalanie chwilowe rośnie do końca skali, a silnik jest głośny nawet przy małych prędkościach.
Oczywiście, można bawiąc się w odpuszczanie gazu wymusić powrót do trybu elektrycznego (udało mi się to nawet przy prędkości 70+ km/h), ale po niedługim czasie i tak zacznie się ładować.
Więc, z tego powodu (akumulator, który wystarcza na cały dzień/dwa), warto przejść na 450h+. Pytanie tylko, czy masz instalacje do ładowania? Jeśli tak, to warto rozważyć. Zyskasz uczucie wyższego komfortu jazdy w mieście.
Mam 350h, więc akumulator jest mały, samochód przełącza się na spalinowy przy każdym dynamiczniejszy przyspieszeniu. Kiedy jeżdżę po mieście, to uwielbiam jazdę w trybie elektrycznym - cisza i spokojne sunięcie po jezdni. Nie lubię za bardzo chwil, gdy samochód przełącza się na silnik spalinowy i wtedy spalanie chwilowe rośnie do końca skali, a silnik jest głośny nawet przy małych prędkościach.
Oczywiście, można bawiąc się w odpuszczanie gazu wymusić powrót do trybu elektrycznego (udało mi się to nawet przy prędkości 70+ km/h), ale po niedługim czasie i tak zacznie się ładować.
Więc, z tego powodu (akumulator, który wystarcza na cały dzień/dwa), warto przejść na 450h+. Pytanie tylko, czy masz instalacje do ładowania? Jeśli tak, to warto rozważyć. Zyskasz uczucie wyższego komfortu jazdy w mieście.
350h Prestige | MY 2024
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: sebski i 2 gości