

1. generalnie poliftowa wersja;
2. sensowny stan techniczny przez co rozumiem: brak napraw blacharskich elementów trwale złączonych z nadwoziem czyli tylnych błotników; progów, podłogi, dachu, słupków, itd. Ewentualne lakierowanie przednich błotników, zderzaków, maski, klapy i drzwi jakoś przeboleję:). Brak rudej. Lakier w stanie do użytku, a nie mocno porysowany i wypłowiały. Niecieknący silnik i skrzynia, amortyzatory pneumatyczne w dobrym stanie, niezniszczone wnętrze – czyli nieprzetarte skóry, porysowane czy połamane plastiki pouszkadzane boczki czy drewno;
3. wnętrze jasnobeżowe, szyberdach;
4. najlepiej wersja president;
5. przebieg do 200 000 km – plus minus, ale jednak lepiej na minus:-).
Ekstremalnie rzadko zmieniam samochody, więc szukam czegoś w dobrym stanie. Jednakże bardzo dziękuję za oferty za 80-90 tyś zł. Rozumiem, że to są dobre samochody i warto za nie zapłacić, ale jednak muszę trzymać się w realnych wartościach

Jeszcze raz gorąco wszystkich pozdrawiam:-)
Konrad
Warszawa.