Zakup nowego lexusa RX 450 h+
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2024, o 16:41
- Model Lexusa: RX 450H+
- Skąd:: Bytom
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Witam wszystkich. W piątek zamówiłem RX 450h+
I takie pytanie: jaki rejestrator polecacie (chciałbym przód/tył co najmniej)?
I takie pytanie: jaki rejestrator polecacie (chciałbym przód/tył co najmniej)?
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sty 2024, o 00:09
- Model Lexusa: ES300h, UX250h
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Gratulacje!
Rocznik modelowy 2024? Bo mi powiedziano w salonie że nie ma jeszcze cennika na RM2024 i trzeba czekać z zamówieniem
Rocznik modelowy 2024? Bo mi powiedziano w salonie że nie ma jeszcze cennika na RM2024 i trzeba czekać z zamówieniem
-
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2024, o 16:41
- Model Lexusa: RX 450H+
- Skąd:: Bytom
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
No właśnie byłem w lekkim szoku bo produkcja 2024, przypasował mi w opcji Omotenashi, z kolorami takimi jak chciałem, który właśnie ładowali na statek, i z rabatem jeszcze lepszym niż za rocznik 2023 dawali...
-
- Nowy lex user
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lut 2024, o 20:33
- Model Lexusa: RX500
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś. Auto cięższe o kilkadziesiąt kg, i mniejszej o 70 KM mocy w/g ciebie jest szybsze ??Marslo pisze: ↑13 lut 2024, o 13:16 Przepraszam, ale dysktutujesz z autorem testu , ktory wkleilem, zdalem tylko relacje z tego testu.
Ja juz swoje uwagi co do 500h przekazalem wczesniej . Jako uzytkownik RX kolejnych generacji ( 2,3 i 4 ) od 2007 r oczekuje , ze kazda nastepna bedzie bardziej oszczedna .A 500h pali wiecej od mojego 450h F Sport 4 gen ,ktorego jutro po 8 latach przekazuje szczesliwemu nabywcy. Srednie spalanie na dystansie 135 tys km to 8,7 l.
Ja zas odbieram RX 450h+ , ktorego naped znam juz na wylot, bo zona jezdzi NX 450h+ od pazdziernika 2022.
Ten przywolany test z YT potwierdza tylko ,ze mialem racje zamawiajac wersje plug in, bo to najoszczedniejszy i przypadkowo rowniez - jak dosycc nieoczekiwanie wynika z testu - najszybszy RX 5 gen. Mamy ladowarki w domu i pracy oraz panele PV, logiczne jest wiec zakup wersji plugin.
Dodatkowa waga baterii nie jest zadnym problemem , wprost przeciwnie. Okazuje sie ,ze obniza srodek ciezkosci i powoduje ,ze auto lepiej sie prowadzi i mimo, ze 500 h ma skretna os, czas okrazenia 450h+ jest wyraznie lepszy od 500h. Nie moja wina
Na marginesie srednie spalanie zony NX to po 17 tys km 3,8 l/ 100 km plus 22,6 kWh.
Prawie dwie trzecie jazd na pradzie. Mamy teraz drugi sezon zimowy , po 2 pelnych latach sadze ,ze auto bedzie mialo srednio nie wiecej ,niz 3,5 l na 100 km plus 22-22,5 kwh.
Podobnych wynikow plus ok 10 % spodziwam sie po RX 450h+.
Jesli jestes zadowolny z 500 h to nie ma sie czym przejmowac tylko cieszyc sie jazda.
Bo tak jest w/g relacji anonimowego goscia bełkoczacego coś po angielsku Przecież tam nie ma żadnego nagrania z realnej jazdy .
Grunt że poprawiasz sobie samopoczucie.
Ps. jakbyś chciał sprawdzić w realu to możemy wkrótce podjechać na jakiś tor i sprawdzimy JAK jest NAPRAWDĘ
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Jest dostepny rowniez tekst pisany z tego testu , wystarczy poszukac. Autor jest podpisany z imienia i nazwiska, a magazyn Motortrend jest znany milosnikom motoryzacji.
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
- Załączniki
-
- 021C3591-E659-42B3-A089-EC4E1AC94283.png (263.63 KiB) Przejrzano 395 razy
Ostatnio zmieniony 2 mar 2024, o 17:37 przez Marslo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lex Master
- Posty: 1357
- Rejestracja: 29 gru 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Pod koniec marca bede mial RX500h. Az zmierzę przyspieszenie.
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Dzis po rozladowaniu do zera baterii w trybie EV ( zostalo w niej jeszcze ok 20 % pojemnosci dostepne wylacznie w trybie HV) podlaczylem auto do ladowarki. Korzystajac ze slonecznej pogody dzieki panelom PV prad byl w zasadzie darmowy. Auto przyjelo 14,6 kWh i pokazuje zasieg EV ok 66 km bez klimy.
Zony NX ponad 10 km wiecej.
Zony NX ponad 10 km wiecej.
- Załączniki
-
- IMG_7236.png (30.04 KiB) Przejrzano 326 razy
-
- IMG_7234.png (30.24 KiB) Przejrzano 334 razy
-
- IMG_7233.png (32.54 KiB) Przejrzano 334 razy
-
- Nowy lex user
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 gru 2023, o 14:13
- Model Lexusa: RX 450h+
- Skąd:: Rewal
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Widzę że masz w firmie stację ładowania GreenCell. Wszystko z nią w porządku?Marslo pisze:Pierwsze ladowanie w pracy.
Przy zero zasiegu EV spalanie 7l/100 km, jazda w trybie HV.
Ladowarka podala w ok 2,5 h 15 kWh ( duzo, ale pewno czesc na podgrzanie baterii, temp powietrza 7 stopni),
Zuzycie pradu sr 24,5 kWh /100 km , zasieg ok 60 km.
Na dniach odbieram 450h+ i chciałem kupić GreenCell Habu żeby wozić stacje ładowania ze sobą.
Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tym?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Lex user
- Posty: 130
- Rejestracja: 9 paź 2022, o 15:22
- Model Lexusa: RX 450h+ , NX 450h+
- Skąd:: Wlkp
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Kupilismy we wrzesniu 23 Green Cell ze starej serii, jeden z ostatnich egzemplarzy na Allegro. Liczylo sie, zeby dostep byl na karty RFID. Ten pierwszy model GC ( bez kabla, podlaczam ten z auta) byl bez aplikacji, dane sa tylko na ekranie ladowarki. Za to cena byla bardzo atrakcyjna, chyba ok 1,9 tys pln. Opinie w necie na temat marki byly pozytywne. Korzystam od ok 2 tygodni, zadnych uwag poki co.
W domu w garazu mamy norweska ladowarke Zaptec z aplikacja, dobra, ale duzo drozsza.
W domu w garazu mamy norweska ladowarke Zaptec z aplikacja, dobra, ale duzo drozsza.
-
- Nowy lex user
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 lut 2024, o 20:33
- Model Lexusa: RX500
- Skąd:: Łódź
- Kontakt:
Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+
Czytaj kolego ze zrozumieniem : Both crossovers were shod with a 21-inch rim and all-season tire package, but the RX450h+ on Bridgestone Alenza Sport A/S rubber had more cornering grip and speed than the 500h riding on Goodyear Eagle Tourings.Marslo pisze: ↑2 mar 2024, o 07:50 Jest dostepny rowniez tekst pisany z tego testu , wystarczy poszukac. Autor jest podpisany z imienia i nazwiska, a magazyn Motortrend jest znany milosnikom motoryzacji.
Proponuje , zebys zamiescil swoj komentarz w dyskusji na YT i tam podyskustowal z autorem testu. Mnie juz szybkosc i wyscigi nie bawia, nie potrzebuje sobie „ poprawiac samopoczucia” kupujac szybkie auto.
W Leksach szukam komfortu i niezawodnosci oraz postepu w zakresie zmniejszenia zuzycia paliwa. Przypadkiem okazalo sie, ze inzynierom w sposob chyba niezamierzony wyszedl rowniez najszybszy model nowego RX, co traktuje jako ciekawostke.
Na marginesie - sa lepsze marki jak chodzi o parametry jazdy „ sportowej”, mnie one juz nie ciagna.
https://www.motortrend.com/reviews/2024 ... st-review/
Porównujący test aut jedno tj RX450h+ na oponach typowo letnich
https://www.oponeo.pl/dane-opony/bridge ... 3QQAvD_BwE
Bridgestone Alenza Sport A/S to opona z klasy premium, stworzona na potrzeby sezonu letniego. Powstała w zgodzie z koncepcją ENLITEN zakładającą tworzenie produktów przyjaznych środowisku naturalnemu. Obniżenie masy pozytywnie wpłynęło także na opory toczenia oraz osiągi podczas dynamicznej jazdy. Model ma asymetryczny bieżnik o wyrazistych lamelach 3D, które pozwalają mu pracować równomiernie na całej szerokości. Wpływa to na poprawę trwałości warstwy gumowej oraz na stabilność manewrowania przy większych prędkościach. Charakterystyczny układ bloków zwiększa obszar kontaktu opony z nawierzchnią, dzięki czemu zachowuje ona przyczepność w różnych warunkach pogodowych.
drugie tj. RX500h na całorocznych
https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodye ... CQQAvD_BwE
Opony Goodyear Eagle Touring stanowią doskonały przykład, że produkty całoroczne mogą posiadać prawdziwie sportowe parametry. Nowoczesna konstrukcja modelu oparta jest o unikalny, symetryczny układ bieżnika. Zachowuje pełnię swoich osiągów niezależnie od panującej aury. W śniegu, deszczu czy podczas upału, możesz jeździć dokładnie tak, jak lubisz.
to może porównajmy z RX500h na zimówkach ?
Ps. normalnie wszystkie testy producenta i większość dostępnych na you tube podaje oczywistość RX500 jest szybszy niż RX450h+ i lepiej się prowadzina zakrętach przy większych prędkościach.
Chcesz sobie podbijać ego - podbijaj ale nie pisz głupot.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości