GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Wszystko co związane z problemami w układzie elektrycznym.
Post Reply
cooper69
Lex user
Posts: 238
Joined: 16 Jun 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Contact:

GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Post by cooper69 »

Witajcie.
Lexus GS300 2008
Po uruchomieniu auta przycisk FRONT mruga kilka sekund na pomarańczowo po czym wyłącza klimatyzację. Wymiana filtra kabinowego nic nie pomogła. Po wyłączeniu auta słychać z okolic schowka pracę serwomechanizmów. Ktoś już tak miał i rozwiązał problem? Błędów po podłączeniu elm-a brak.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Image
 
User avatar
simoneus
Lex user
Posts: 89
Joined: 22 Apr 2011, o 17:01
Model Lexusa: GS300, USB 5.0, 600H
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Post by simoneus »

Czy zaczęło się to robić po wymianie filtra kabinowego? Czy wymianę robiłeś zgodnie z instrukcją, czyli użyciem przycisku od recyrkulacji?
cooper69
Lex user
Posts: 238
Joined: 16 Jun 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Contact:

Re: GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Post by cooper69 »

simoneus wrote: 24 Mar 2023, o 03:43 Czy zaczęło się to robić po wymianie filtra kabinowego? Czy wymianę robiłeś zgodnie z instrukcją, czyli użyciem przycisku od recyrkulacji?


 
Zrobiło się to na jesieni jak zrobiło się zimno. Wymieniłem filtr na nowy robiąc to oczywiście według instrukcji.
 
 
Nemo 77
Lex Driver
Posts: 415
Joined: 25 Nov 2018, o 14:21
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Mazowieckie
Contact:

Re: GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Post by Nemo 77 »

Może i głupie pytanie,ale masz odpowiedni i prawidłowo zamontowany filtr -chodzi o przepływ? Niby nie powinno mieć to znaczenia,ale...
 
cooper69
Lex user
Posts: 238
Joined: 16 Jun 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Contact:

Re: GS mk.3 - Mruga przycisk FRONT i nie załącza się klima

Post by cooper69 »

ColinPL wrote: 31 Mar 2023, o 07:06 Zablokowany serwomechanizm, należy sprawdzić dostając się do niego fizycznie:
-czy uszkodzone są zebatki mechanizmy,
-czy uszkodzona jest klapa kierowania strumieniem powietrza
-czy sam silniczek uległ awarii.

 
Dostanę się do niego zdejmując boczek od strony pasażera czy jest więcej roboty?
Post Reply

Return to “Elektryka”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests