Drgania między 60-80 km/h
Posted: 15 Oct 2024, o 12:55
Witam,
potrzebuję pilnie pomocy przy usterce w Lexusie NX 300h 2018 2,5 l hybryda, przy przebiegu 130 tys km w zakresie prędkości od 60 do 80 km/h zaczęły być bardzo wyczuwalne silne drgania podczas przyspieszania najbardziej odczuwalne na całej budzie auta, czuć silnie w fotelach aż ciało drży, początkowo były delikatne przy przebiegu 104 tys km, jak odpuści się gaz i prędkość się zmniejsza schodząc poniżej 60 km/h przestają być wyczuwalne te wibracje. W aucie wymieniłam:
1) łopatki pompy ciśnienia przy 45 tys. km,
2) klocki tył 115 tys km,
3) świece zapłonowe i olej w skrzyni biegów przy 120 tys km,
4) klocki i tarcze przód przy 135 tys km.
Dodatkowo podczas zawracania bądź gwałtownego hamowania i bujaniu autem słychać jakby trzeszczenie amortyzatorów, na szarpakach wszystko super wyszło. Sprawdzone przeguby i jest mega delikatne stuknięcie, ale żaden z mechaników nie chce podjąć się wymiany twierdząc że jeszcze drugie tyle przejedzie bez efektu powiększenia się usterki i że to nie jest przyczyną tych drgań. Opony wymienione na nowe letnie i zimowe. Oba komplety felg w bardzo dobrym stanie, trzy serwisy wulkanizacyjne wykluczyły przyczynę usterki związaną z kołami.
potrzebuję pilnie pomocy przy usterce w Lexusie NX 300h 2018 2,5 l hybryda, przy przebiegu 130 tys km w zakresie prędkości od 60 do 80 km/h zaczęły być bardzo wyczuwalne silne drgania podczas przyspieszania najbardziej odczuwalne na całej budzie auta, czuć silnie w fotelach aż ciało drży, początkowo były delikatne przy przebiegu 104 tys km, jak odpuści się gaz i prędkość się zmniejsza schodząc poniżej 60 km/h przestają być wyczuwalne te wibracje. W aucie wymieniłam:
1) łopatki pompy ciśnienia przy 45 tys. km,
2) klocki tył 115 tys km,
3) świece zapłonowe i olej w skrzyni biegów przy 120 tys km,
4) klocki i tarcze przód przy 135 tys km.
Dodatkowo podczas zawracania bądź gwałtownego hamowania i bujaniu autem słychać jakby trzeszczenie amortyzatorów, na szarpakach wszystko super wyszło. Sprawdzone przeguby i jest mega delikatne stuknięcie, ale żaden z mechaników nie chce podjąć się wymiany twierdząc że jeszcze drugie tyle przejedzie bez efektu powiększenia się usterki i że to nie jest przyczyną tych drgań. Opony wymienione na nowe letnie i zimowe. Oba komplety felg w bardzo dobrym stanie, trzy serwisy wulkanizacyjne wykluczyły przyczynę usterki związaną z kołami.