LFA vs GTR

Tylko model L-FA
User avatar
klexus
Lex Master
Posts: 1713
Joined: 21 Sep 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Location: Śląsk
Contact:

LFA vs GTR

Post by klexus »



dobra rozdzielczosć


a tu zegary coś pięknego [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=syayxE5x ... re=channel[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qyy1dMvG ... re=related[/youtube]
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by forest »

Jeremy Clarkson:
-Czy LFA jest sześć razy szybszy od GTR'a ?
-(nie)
-Więc dlaczego jest sześć razy droższy...?


Ogólnie to w niektórych aspektach rozumiem dlaczego jest droższy, ale to lekka pszesada, i to jeszcze mało tego... Lexus nie zarobi nic na sprzedaży modeli LFA, a jest ich chyba tylko i aż 500szt.
Mimo wszystko osobiście ciesze się że coś takiego powstało :D
SC430 '2002
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by janasek »

Celem Lexusa przy powstawaniu tego modelu nie były aspekty ekonomiczne. LFA nie ma służyć do zarabiania kasy, tylko do promowania marki na świecie. Chciano pokazać że Lexus to bardzo ekskluzywna marka, w którą pakuje się najnowsze technologie. Stąd ta cena i ograniczona liczba egzemplarzy. Jest to stanowczo auto pokazowe, które wskazuje kierunek rozwoju i postęp technologiczny w koncernie Toyoty (nie tylko marki Lexus). Powstanie LFA jest zabiegiem czysto marketingowym, a jeżeli się uda przy okazji coś zarobić... :dance3:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by legato97 »

Zgadzam sie ze LFA to pokazowka, ale to nie kierunek rozwoju, jak widzicie cala toyota idzie w oszczednosc srodowiska, elektryke i hybrydy(chodzi oczywiscie o samochody seryjne, bo w biznesie motosport wiadomo ze bedzie :dance3: )
Last edited by legato97 on 24 Oct 2010, o 19:14, edited 1 time in total.
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by janasek »

Kierunek rozwoju jeśli chodzi o stylistykę i rozwój technologi (wyłączając oczywiści silnik bo jest on faktycznie zbyt paliwożerny jak na owe czasy). :biggrin2:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by forest »

ja tam mówie że elektryczne auta nie będą przyszłościa.... (może hydrogen to będzie to) ale sądze że LFA stanie sie, albo już jest, flagowym modelem koncernu TOYOTA / LEXUS i że nawet wnuki moich dzieci będą KOCHAĆ i używać aut z silnikami spalinowymi
SC430 '2002
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by legato97 »

A jaka to technologia bez silnika? :biggrin2:, co do przyszlosci samochodow na baterie to chyba jednak te zloza ropy kiedys sie skoncza ,no gazem mozna pedzic, a moze calkiem cos innego wymysla jajoglowi, a LFA mysle ze jest flagowka, przynajmniej na naszym forum :dance3:
User avatar
janasek
Lex Master
Posts: 1491
Joined: 3 Oct 2010, o 15:21
Model Lexusa: SC 400
Location: Poznań
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by janasek »

Nie tylko na naszym forum, ale moim skromnym zdaniem teraz jest to flagówka japońskiej motoryzacji. Sinlnik silnikiem,a le układy zawieszenia , elektryczne czy raczej już informatyczne, technologia konstrukcji i projektowania nadwozia, to wszystko wpływa również na to jak spostrzegamy auto. Silnik to najważniejsza rzecz ale nie jedyna.

Może kiedyś będziemy jeździli znowu na parę(Chińczycy już podobno eksperymentują z jakimiś turbinami powietrznymi/parowymi, sam do końca już nie wiem co to :biggrin2: )

Pozdro
Luxusem jadę... :)
User avatar
Ralfx
Lex Master
Posts: 1542
Joined: 3 Oct 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by Ralfx »

A ja na przekór wszystkiemu jak skończy sie ropa kupię sobie dobre amerykańskie 7.0 V8 na gazniku jak np. jakąś Corvette Stingray,

LFA to jest pokazówka i o to chodzi. Jeśli Lexus będzie miał auto które będzie konkurowac z Ferrari, Lambo czy Koenigseggiem to od razu cała gama aut na tym zyska. I gdzie tu porównanie GTR do LFA. To są dwie odmienne klasy aut
- GTR można se porównywać z Corvette, M6, R8, 911
- LFA powinno sie porównywać do Gallardo, CCX, ONE77, czy F 599
Image Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: LFA vs GTR

Post by forest »

no dokładnie GTRem to po bułki można jeździć a LFA na weekendy :D .... choć GTR pewnie byłby lepszy na torze od lexa
a jeżeli chodzi o porównanie LFA z lambo czy ferrari to tak... tylko czy niektóre (szybsze) ferrari nie są czasem tańsze od LFA bo pod tym względem lex by przegrał z konkutentami

kurde co ja tu bede wydziwiał... każde auto ma swojego potencjalnego nabywce... i tak ja bym wybrał LFA od ferrarki :D
SC430 '2002
Post Reply

Return to “L-FA”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest