Page 1 of 1

Lexus RX 350 h jako holownik do przyczepy

Posted: 12 Nov 2024, o 11:29
by dkorzen@gmail.com
Szukałem na forum takiego tematu, ale nie znalazłem. Jeśli gdzieś jest, to przepraszam - wtedy proszę o dołączenie tego postu do odpowiedniego tematu.

Szukam od jakiegoś czasu informacji czy ktoś jeździ Lexusem RX 350 h z przyczepą kempingową ? Oficjalnie ten model ma wpisane uciąg do 2 t (tak samo jak Toyota Highlander). Szukam jednak osób, które rzeczywiście mają takie auto i ciągnęły przyczepę. Jak to w rzeczywistości wygląda ?

Sam obecnie jeżdżę Toyotą RAV 4 4x4 2,5 litra hybryda, więc napęd nie jest mi obcy, wycie mi nie przeszkadza. Jednak wycie z obciążeniem ludzi i bagażu występują w momentach przyspieszania (co mi nie przeszkadza), a co innego ciągłe i jednostajne obciążenie przyczepą np. 1900 kg na trasie 1200 km i czasem przez góry.

Jeszcze raz przepraszam, jeśli temat już istnieje, a ja go nie znalazłem.

Re: Lexus RX 350 h jako holownik do przyczepy

Posted: 15 Jan 2025, o 06:00
by Plasforma
dkorzen@gmail.com wrote: 12 Nov 2024, o 11:29 Szukałem na forum takiego tematu, ale nie znalazłem. Jeśli gdzieś jest, to przepraszam - wtedy proszę o dołączenie tego postu do odpowiedniego tematu.

Szukam od jakiegoś czasu informacji czy ktoś jeździ Lexusem RX 350 h z przyczepą kempingową ? Oficjalnie ten model ma wpisane uciąg Doodle Jump Unblocked do 2 t (tak samo jak Toyota Highlander). Szukam jednak osób, które rzeczywiście mają takie auto i ciągnęły przyczepę. Jak to w rzeczywistości wygląda ?

Sam obecnie jeżdżę Toyotą RAV 4 4x4 2,5 litra hybryda, więc napęd nie jest mi obcy, wycie mi nie przeszkadza. Jednak wycie z obciążeniem ludzi i bagażu występują w momentach przyspieszania (co mi nie przeszkadza), a co innego ciągłe i jednostajne obciążenie przyczepą np. 1900 kg na trasie 1200 km i czasem przez góry.

Jeszcze raz przepraszam, jeśli temat już istnieje, a ja go nie znalazłem.
Lexus RX 350h to solidny wybór, ale przyczepa o wadze 1900 kg może wprowadzać wyzwania, zwłaszcza w górach.