pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa GS
ODPOWIEDZ
igor
Lex user
Posty: 36
Rejestracja: 30 sty 2012, o 23:19
Model Lexusa: gs300
Skąd:: syke
Kontakt:

pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: igor »

mam gs 300 2002 r chce zalozy instalke lpg.ma byc dobrze ,a nie tanio lecz bez przesady.macie jakies propozycje jakie sterowanie ,reduktor,wtryski .prosze o rady najlepiej praktykow co nauczyli sie juz na wlasnych bledach.teoretykom dziekuje.igor
Awatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
Posty: 426
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Skąd:: Szkocja
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Kontakt:

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: konik_80 »

Elektronika Stag 300 ISA2, wtryski Hana zielone, reduktor NIKO 300 + ogarnięty gazownik i autko będzie pięknie jeździło na gazie.
Awatar użytkownika
adas
Lex user
Posty: 20
Rejestracja: 14 lut 2012, o 01:24
Model Lexusa: gs300
Skąd:: ukej
Kontakt:

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: adas »

o i ja sie podlacze do pytania, co prawda instalke dopiero chce zalozyc jak bede w pl, kolo lipca, ale juz sie interesuje tematem, jak ze spalaniem?
KRYSPIN

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: KRYSPIN »

Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)

U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)

Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką. :crazy:

Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
Awatar użytkownika
passat1978
Lex Driver
Posty: 614
Rejestracja: 14 lis 2010, o 10:42
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Łęczyca
Lokalizacja: Łęczyca - Kutno
Kontakt:

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: passat1978 »

Ja co prwada w wersii MKI ale widziłem też w MKII mam zalożony BRC Plug & Drive - tego typu http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_i_z ... ews_id=189 na 6 cyl. i tak na prawde nie mam z nim zadnych problemów zadnych konfigurowań, ustawień i tym podobne. spalanie min jakie zanotowalem to 10.5 ( tempomat 90km/h ) do 16 l w cyklu miejskim.
Części do LEXUS GS 300 KMI
NR 790462651 Lub PW
Awatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
Posty: 426
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:13
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Skąd:: Szkocja
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Kontakt:

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: konik_80 »

KRYSPIN pisze: Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)
Tak z ciekawości na jaką temp ustawiłeś przełączanie? I jak wygląda drożność filtra fazy lotnej po około 5tys km?
Pytam bo widziałem auto (co prawda na reduktorze kolteca) które przełączało tak jak piszesz a filtr fazy lotnej był praktycznie filtrem fazy ciekłej i po pary tys km zablokował przepływ.
KRYSPIN

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: KRYSPIN »

Temperaturę parownika mam 10 stopni.
Temperatura przełączania gazu -20 stopni.
+ korekta po temperaturze

Całkiem bezproblemowo :biggrin2: a filtr FL ok.
Może to raczej była kwestia samego filtra nie najlepszej jakości ?
LPGK

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: LPGK »

KRYSPIN pisze:Zaproponował bym:
LPGTech 516 - bardzo ciekawy sterownik, dużo możliwości
reduktor IG1 - można zejść z temp przełączania na LPG bardzo nisko (oszczędność Pb, inna konstrukcja)
HANA niebieska na króciec
elektrozawór OMB (największy przekrój wewnętrzny)
FARO fi 8 mm (na pewno nie żadne fi6)
węże PARKERA
wielozawór 8mm (mniejszy nie wyrobi)

U mnie taki zestaw zamontowany do RX330 pięknie jeździ.
Przełączanie na LPG, błyskawiczne.
Przy temperaturach około minus 17 przełączenie na LPG po około 400 metrach jazdy (bez rozgrzewania auta)

Po za tym nie zapominaj że auto przed montażem LPG trzeba sprawdzić czy jest ok na Pb (to, że nie ma checka nie znaczy że jest OK), bo jakiekolwiek problemy z Pb trzeba niestety pomnożyć przez 1,5 gdy jest LPG.
A wtedy LPG jest bee, gazownik jest bee a pomysł LPG w aucie odbija się czkawką. :crazy:

Jak byś chciał porad pisz dzwoń, montuje LPG do trudniejszych aut.
Czym taki tech rożni się od staga 300 plus bądź premium?
Dlaczego hana niebieska a nie na przykład zielona?
Jaki Ig1 bo jest ich wiele rodzajów?
KRYSPIN

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: KRYSPIN »

1.Po za nazwą wieloma rzeczami :biggrin2:
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa :acute:
3. jw :acute:

PS. Detale i szczególiki pozostają :cenzura:
LPGK

Re: pomozcie skonfigurowac lpg do gs 300

Post autor: LPGK »

KRYSPIN pisze:1.Po za nazwą wieloma rzeczami :biggrin2:
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa :acute:
3. jw :acute:

PS. Detale i szczególiki pozostają :cenzura:
ad 1Co to znaczy łatwiejszy - pojęcie względne, a pisanie o lepszych algorytmach nie bardzo przystoi bo ich nikt nie zna :-).
ad 1Co znaczy lepsze korekty skoro i tak z palca należy je zrobić dla każdego auta ze względu na różny montaż.
ad.1 odnośnie kmów to bym mocno polemizował akurat - szybciej mozna zrobić to na stagu - tylko to akurat klientowi zwisa - ma być dobrze itd.
Odnośnie tajemnic to też nie bardzo bo to ogólnie dostępne informacje są - zatem żadna tajemnica.
Support w AC też jest ok więc to też jakoś nie do końca mi się układa w całość.

Ad2 - żadna tajemnica - info ogólnie dostępne
Ad3. jw.

Coś mnie nie przekonałeś powiem szczerze :fiu: :laugh1:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje Gazowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości