LinkPL pisze:Moim zdaniem są tam tylko tarcze i klocki takie same, może jeszcze zaciski ... Ale przy modelu GS musi być inny zawias, wytrzymalszy
Porównywałem to na allegro i widać, że to jest zupełnie co innego. Może jedynie co pasować sworzeń, ale wahacze na pewno są inne, bo te od is200 znam doskonale i są mało podobne do tych z modelu GS. Łożyska chyba są jeszcze takie same, co do zwrotnicy to nie jestem pewien ...
Pozdro
Link
Nie wiem jak jest z ISem ale w GS wszystkie elementy są te same nawet zamawiając w ASO części tak jak np. wahacz to nie ma możliwości zamówienia innego do 430 i innego do 300. Jedyne różnice 300/430 będą dotyczyć motorowni i wszystkiego co się wiąże z nią bezpośrednio, nawet skrzynia biegów jest ta sama. Oczywiście może np. różnić się przełożeniem ale sądzę że byłoby to opisane albo byłoby inne oznaczenie tak jak np. skrzynia manualna do supry r154=r151pickupa tylko przełożenia są inne ale obudowa, uszczelki, shifter to samo.
Mimo wszystko trzeba uważać ponieważ na pewno znajdą się jakieś szczegóły które różnią poszczególne modele, najlepiej wtedy użyć ViNu.
P.S.
przed chwilą rozmawiałem z pracownikiem ASO
/toyota i zapytałem o drugi człon numeru przy każdej części. Niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi dlaczego te same części mają różne drugie człony numeru. Oficjalna odpowiedź w ASO ma brzmieć "inne materiały". Za przykład podawał mi sprzęgło do ZZów 1,6 i 1,8 montowanych w różnych modelach. Numery sprzęgieł całkowicie inne a nawet pudełko to samo nie mówiąc o zawartości.
Podejrzewam że w numerze części mogą zawarte być różne informacje np. producent, dostawca, kraj pochodzenia.