Strona 5 z 7

: 17 lut 2016, o 01:24
autor: Biszkopt
Ja polecę Klinika LPG z Warszawy, miałem od nich instalację w S80 2.5T 210KM, zrobiłem około 40k km bez żadnego problemu. Wszystko zrobione tip top, zero makaronu pod maską, korektor zdjęty, uszczelka wymieniona w cenie. Znają się na rzeczy, najchętniej robią Volvo, ale inne też. Ale są drodzy. Za instalację na 5 cylindrów dałem 3800, parownik Romano, wtryski już nie pamiętam, chyba barakuda, sterownik lpg tech 326, faro, strojenie to jazda z godzinę po autostradzie i po mieście, jeździłem z nimi :)

Szwagier też u nich robił, też wszystko ok. Ale on póki co zrobił ze 20k km.

Michał

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 18 lut 2016, o 15:53
autor: tjea
Jestem po przeglądzie LPG po 10 tyś. km wymiana filtrów i przejazd kilka kilometrów z podpiętym laptopem aby sprawdzić parametry, wszystko ok. Pytałem się o strojenie po AFR w moim samochodzie czy było robione. Otrzymałem odpowiedź że nie było robione strojenie po AFR ale jak chcę to bez problemu mogę się na takie strojenie umówić i wykona go w cenie przeglądu. Moje pytanie o potrzebie strojenia po AFR padła odpowiedź że wszystko zależy od tego w jakim modelu samochodu zakłada się gaz. Część samochodów po dobrym ustawieniu i zestrojeniu gazu po montażu nie wymagają strojenia po AFR bo nic lub niewiele można poprawić, a są samochody które bezwzględnie wymagają strojenia po AFR bo będą źle jeździć. Aby być spokojny o mój silnik umówiłem się na strojenie po AFR w kwietniu (po urlopie). Napiszę czy było coś do dostrojenia.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 18 lut 2016, o 16:01
autor: owczar
U mnie też nie było co poprawiać. Ale na warto to zrobić.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 29 mar 2016, o 15:21
autor: shotproduction
Auto Gaz Warsztatownia Lublin zajęte terminy do połowy maja, może coś innego polecicie ??
Pozdrawiam

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 29 sie 2016, o 15:22
autor: michalkazanice
Po raz kolejny odświeżam temat
Instalacja do LS400 UCF 20 przedlift

Gazownik zaproponował instalację:
Reduktor Magic Power (bądź dwa jeśli bym chciał firmy nie dosłyszałem)
Wtryski Baracudy bądź Hana
Sterownik Kumax
Demontaż kolektora ssącego i montaż wlewu pod klapką za cenę 5000 zł. Co o tym sądzicie?

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 29 sie 2016, o 15:59
autor: michalkazanice
Druga opcja :
Reduktor KME Gold bądź Romano
Wtryski baracuda lub Hercules
Sterownik Optima
Taka sama opcja czyli demontaż ssącego około 4000 zł

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 30 sie 2016, o 07:44
autor: gmiter
Jeden Gold nie pociągnie termicznie. Dwa Goldy i masz spokój. Co do wtrysków to najlepiej Barracuda - są bezproblemowe, ciche i szybkie. Sterownik załóż taki abyś mógł u każdego gazownika go regulować. Albo Stag albo LPGTech.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 30 sie 2016, o 08:32
autor: owczar
Jest jeszcze nowość - GoldGT. Z tego co piszą na forum LPG to z palcem w tyłku opędzi ten silnik.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 22 mar 2017, o 16:15
autor: toszy
Witam koledzy. Nowy na forum:) i nowy właściciel LS'a :puchar: . Podepnę się pod ten temat z prośbą o pomoc w doborze instalacji LPG. Większość informacji wyczytałem ale:

1. czy UCF21 w wersji EU ma w standardzie OBDII i czy warto wykorzystać to przy doborze sterownika junkersa. Rożne informacje wyczytałem na forach anglojęzycznych i wydaje się że o ile wersje US i Canada miały to złącze w standardzie to już z innymi rynkami było bardzo różnie. Warsztaty praktycznie bez wyjątku oferują mi sterowniki bez OBD a silnik VVTI mógłby taką opcję "lubić"

2. Dobry warsztat na zachód od Wrocławia, który nie będzie się na moim aucie uczył i zdjęcie kolektora czy strojenie po AFR nie będzie dla nich fanaberią klienta.

Jeszcze raz "witam" i z góry dzięki za pomoc.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

: 22 mar 2017, o 16:18
autor: owczar
Nie wiem czy ma, ale nawet jeśli ma to nie polecam się podlaczac.