IS200/300 do driftu?

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: ledziu »

Panowie przede wszystkim kolega nie szuka auta do driftu nawet nie do upalania tylko żeby sobie od czasu do czasu pojechać bokiem, więc wszystkie wydumki odpadają bo użycie ich nie jest potrzebne. Nie mówiąc już o wydmuszkach typu e30V8 albo s14 na tor.

Proponuje 1/3UZ SWAP do ISa ponieważ przy tych silnikach nie trzeba dłubać.

Są dwie opcje:

1uz do 94 jest najmocniejszy i można później przy nim dłubać co będzie kosztować
3uz ma zeje dobre parametry o wiele lepsze niż 1uz czyli 441Nm więc wystarczy spojrzeć i porównać. Tylko że 3uz jest mniej podatny na mody tylko że jeżeli jest do dyspozycji 30k to i tak nie będzie modów.

Parametry V8 zapewniają najbardziej przyjazną charakterystykę, o wiele lepszą niż R6 szczególnie dla amatora.

Skrzynia biegów jest dowolna chociaż osobiście polecam od Z350.
Z włożeniem manuala nie ma problemów tylko nie zapominajmy o budżecie na całe auto 30k.

Ewentualnie najmniej dłubania tylko że parametry w serii są na styk to kupić IS300 i włożyć manuala. Od czasu do czasu można polecieć bokiem i pozostaje seria którą kiedyś, po zebraniu kaski można podkręcić.
Ostatnio zmieniony 9 lut 2013, o 15:29 przez ledziu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MoodY
Lex user
Posty: 162
Rejestracja: 22 paź 2011, o 08:11
Model Lexusa: Gs430
Skąd:: Oberschlesien
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: MoodY »

Za 30000 w sumie, można zbudować całkiem niezłe e30 v8, do którego części są tanie, jest tego kupę itd. Na początek byłaby to najlepsza opcja do nauki driftu. Sam mam taką i naprawdę daje radę, choć jest bardziej uliczną maszyną niż typowo do driftu, ale jak nie lubisz BMW za samą nazwę...
Do IS'A najwłaściwsze wyborem do driftu na początek bylby 1uz, ewentualnie 3uz który jest droższy i bardziej zaawansowanpod względem elektryki. Myślę, że uturbione silniki są znacznie droższe w eksploatacji i bardziej podatne na awarie, niż proste, seryjne i wytrzymałe V- ósemki, które mają dobry dół i ten dźwięk...
:biggrin2:
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wku....., to już żaden problem...
Swapy, tuning, mechanika... poprawianie po drrrrrrruciarzach!!! - Hasło reklamowe 2012.
Awatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
Posty: 1547
Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: Ralfx »

GrzegorzPPP pisze: Myślicie że w 30 tysiącach szłoby ogarnąć taki projekt?
30 tyś starczy Ci na Lexusa prawie stock do upalania (zrobisz sobie zawieszenie i wsadzisz jakieś 1UZ albo 1JZ z manualem, ), możesz się na nim uczyć, a potem doinwestować jak bedziesz miał więcej pieniędzy. Ja na swojego wydałem już ponad 45 tyś. a jeszcze do auta na zawody to brakuje dobre 20 tyś.
Zatem jeśli nastawiasz sie na jeżdżenie Lexusem w drifcie profi to na dzień dobry założyłbym fundusz 60-70 tyś. (mówimy tu o aucie które bedzie coś znaczyć). Póki co do nauki powinno Ci 30tyś starczyć, jak znajdziesz jakiś zakład z ogarniętymi chłopakami (nie żaden znany, najlepiej popytaj znajomych to Ci dobrze doradzą) to nie powinni Cie skasować 10k za robocizne, a tyle by Ci skasowali za swapa i montaż zawiechy "profesjonaliści" z jakiegoś tomsona, vtg itp.

Jeśli chodzi o wybór auta IS - fajny pomysł. Ja bym anglików nie targał.
Kupić najtańszą budę byle prostą, z zajechanym silnikiem i zrobić swapa. Takie autko może Cie kosztować pewnie 8 tyś więc masz 22 na mody :) I możesz nim jeździć po ulicy bo zarejestrowany.

Edit z 10.02

http://otomoto.pl/lexus-is200-2-0-navi- ... 29965.html takie auto kosztuje 6900zł, nie raz jeszcze w dupe dostanie jak bedziesz dużo jeździć więc to że już jest bite to chyba mały ból, znajdujesz Pana Janusza który "wyklepie" Ci z tego nóweczke za 2-3 tyś. Silnik masz sprawny to po wyjęciu puszczasz na sprzedaż, w środku jest nawigacja, może się komuś przyda i odzyskujesz z auta pare groszy.

Jeśli to za dużo roboty to:
http://otomoto.pl/nissan-200-sx-s14a-C27124892.html
Wszystko już jest na pokładzie, co Ci będzie potrzebne żeby zacząć
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: GrzegorzPPP »

Tak się zastanawiam nad tym 1UZ, jak później z modami tego silnika, żeby dobić do 400-500KM, zakładając też że IS pod maską zbyt wiele miesjca nie ma :?:

Auto przez najbliższe lata faktycznie raczej amatorsko do weekendowego upalania, ale później możliwe że jednak chciałbym też przygotować go do zawodów, więc najlepsza opcja, żeby silnik był rozwojowy, żebym później nie musiał robić kolejnego swapa :)
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: ledziu »

GrzegorzPPP pisze:Tak się zastanawiam nad tym 1UZ, jak później z modami tego silnika, żeby dobić do 400-500KM, zakładając też że IS pod maską zbyt wiele miesjca nie ma :?:

Auto przez najbliższe lata faktycznie raczej amatorsko do weekendowego upalania, ale później możliwe że jednak chciałbym też przygotować go do zawodów, więc najlepsza opcja, żeby silnik był rozwojowy, żebym później nie musiał robić kolejnego swapa :)
Z ta małą komorą sinika to takie złudzenie :biggrin2:
1uz ma duże możliwości bez kucia, będzie drożej niż w JZku ale zawsze V8.

Co do zawodów to dużo ćwiczeń, opon, paliwka i przygotowane autko pod względem zawiasu, napędu, hebelka itd...a moc w sumie o nia najłatwiej ;)
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: GrzegorzPPP »

Zakupiłem IS200, więc małymi kroczkami rozpoczynam projekt :)

Samochód jest po dzwonie, ale generalnie temat łatwy do ogarnięcia. Póki co do końca roku musi zostać 1G-FE. Swap może w następnym roku, o ile auto dojeździ :mrgreen:

W związku że silnik to padaka ze względu na moc, treningi raczej tylko na śniegu. Teraz od czego zacząć, co jest najpotrzebniejsze, jednocześnie najtańsze.

I najważniejsza sprawa. Jak wygląda sprawa z torami w PL :?: Są ogólno dostępne czy w danym dniu jest organizowany trening wpłaca się zaliczkę i można latać :?: Są gdzieś nieodśnieżane tory :?: Patrzyłem na ich stronach to w większości są jedniodniowe treningi, tylko nie mogę znaleźć info na temat np Ułęży, a tam mam blisko. Noi fajnie byłoby polatać bez świadków, co by wstydu nie robić, że takim gównem próbuję :)
Awatar użytkownika
Bochut
Lex user
Posty: 153
Rejestracja: 13 lis 2013, o 09:22
Model Lexusa: IS 300
Skąd:: Kujawy
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: Bochut »

do driftu tylko Nissan i turbo :P ale to tylko moje zdanie, tory u nas to porażka a jak już są to chore ceny za godzinę zabawy więc szukaj starych placów, lotnisk, rozładowni kolejowych itp :P aktualnie jestem na etapie swapowania na 2JZGE + turbo ;) trochę rzeźby jest ale to najlepsze silniki do upalania :zryw:
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: ledziu »

GrzegorzPPP nie obraź się :pijak: ale jezeli chcesz driftować a nie kręcić się w koło to odpuść Is1g ponieważ to auto nie nadaje sie do tego.
Zanim zaczniesz przygodę z driftem to zdążysz wydać worek kasy i zdenerwować się na drift co wiąże się zmożliwościa zaniechania pomysłu przed jego startem :biggrin2:

Moze to głupio zabrzmi ale jak masz mało kasy to kup sobie e30 i zrób do tego elektro szperę :biggrin2: a później lataj. Będziesz to czynił z miejsca i zbednego myślenia o aucie...
Jak stwierdzisz że latanie bokiem jest dla Ciebie pomyśl o jakimś SWAPowanym/seryjnym V8 co i tak taniej wyjdzie niż uzdatnianie ISa do driftu.
Dobrą też opcja jest szukanie e36 Mki z dolnej półki cenowej tak żeby technicznie trzymała się kupy.
Bochut pisze:do driftu tylko Nissan i turbo :P ale to tylko moje zdanie

Jest to fajna propozycja tylko że nissan s13/14 jest autem specjalnej troski...
Oczywiście w serii nadaje się do driftu 100x lepiej niż IS ale i tak wymaga podszlifowania oraz nakładu kasy...a jak ktos po prostu chce upalać to średnie rozwiązanie.
Awatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
Posty: 168
Rejestracja: 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: GrzegorzPPP »

ledziu pisze:GrzegorzPPP nie obraź się :pijak: ale jezeli chcesz driftować a nie kręcić się w koło to odpuść Is1g ponieważ to auto nie nadaje sie do tego.
Dlaczego tak mówisz :?: Skoro E46 ludzie latają to ISem się nie da :?: Na zawodach czasami można spotkać ISy 1g i całkiem spoko jeżdżą.
Awatar użytkownika
Bochut
Lex user
Posty: 153
Rejestracja: 13 lis 2013, o 09:22
Model Lexusa: IS 300
Skąd:: Kujawy
Kontakt:

Re: IS200/300 do driftu?

Post autor: Bochut »

ledziu pisze:
Jest to fajna propozycja tylko że nissan s13/14 jest autem specjalnej troski...
Oczywiście w serii nadaje się do driftu 100x lepiej niż IS ale i tak wymaga podszlifowania oraz nakładu kasy...a jak ktos po prostu chce upalać to średnie rozwiązanie.
dokładnie jak piszesz :) mam S13 i już kilka razy mnie zdenerwował ale do Nissanów trzeba podchodzić z pasją :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości