Page 1 of 2
IS300 przewody zapłonowe
Posted: 28 May 2013, o 17:58
by Lukas
Witam,
Okazuje się, że mam przebicie na przewodach zapłonowych.
Co polecacie kupić oprócz ori?
pozdrawiam
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 28 May 2013, o 19:00
by Yarecki
Lukas wrote:Witam,
Okazuje się, że mam przebicie na przewodach zapłonowych.
Co polecacie kupić oprócz ori?
pozdrawiam
Po co Ci jakiś śmietnik zamienny jak ori kupisz w okolicy 300zł i masz 100% pewności o spokój.
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 28 May 2013, o 20:28
by Lukas
Heh, dzwoniłem do aso i sztuka kosztuje 150zł - jest 6 czyli 900zł - troche sporo
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 28 May 2013, o 22:27
by Yarecki
Lukas wrote:Heh, dzwoniłem do aso i sztuka kosztuje 150zł - jest 6 czyli 900zł - troche sporo
Tyle grzebiesz przy tym aucie i nie wiesz, że są 3 a nie 6 Panie -15% rabatu to masz 385 zł.
Nie ma tragedii.
Jakbym znalazł to swoje mogę Ci podesłać w ramach przyjaźni Polsko-Radzieckiej

ale mam gdzieś 2szt - ja wymieniłem profilaktycznie jak kupiłem auto a stare były ok.
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 31 May 2013, o 17:59
by Lukas
Qźwa muszę wymienić chyba świece i przewody, oby nie cewka.
Dzisiaj w aucie tak mi zaczęły wypadać zapłony, że nie mogłem jechać na benzynie. Nie wiem co jest grane.
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 31 May 2013, o 19:53
by Yarecki
PW
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 1 Jun 2013, o 11:34
by Yarecki
Lukas wrote:Qźwa muszę wymienić chyba świece i przewody, oby nie cewka.
Dzisiaj w aucie tak mi zaczęły wypadać zapłony, że nie mogłem jechać na benzynie. Nie wiem co jest grane.
Poza tym pewnie strojenie LPG leży, a to ma spory wpływ również.
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 1 Jun 2013, o 16:09
by Lukas
Wiem,
Yarecki odezwę się w poniedziałek do ciebie.
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 2 Jun 2013, o 09:13
by Lukas
Jednak okazuje się, że mam chyba walnięty moduł zaplonu.
Wczoraj przez przypadek się o tym dowiedziałem.
Auto chodziło na wolnych i ruszyłem wtyczkę od modułu i auto zgasło. później nie chciało zapalić i po ponownym ruszeniu wtyczki zapalił.
Jeszcze kilka prób - lekkie stuknięcie ręką w moduł jak auto chodzi i samochód gaśnie.
Cyrki zaczęły się dziać po zmianie zawieszenia na gwint. Wczoraj troszkę pojeździłem i zauważyłem, że jak wpadnę w dziurę czy uskok na jezdni to po chwili wyskakuje błąd zapłonu.
Możliwe, że moduł ma za twardo teraz na kielichu z tym gwintem i się uszkodził?
pozdrawiam
Re: IS300 przewody zapłonowe
Posted: 2 Jun 2013, o 10:01
by Yarecki
Lukas wrote:Jednak okazuje się, że mam chyba walnięty moduł zaplonu.
Wczoraj przez przypadek się o tym dowiedziałem.
Auto chodziło na wolnych i ruszyłem wtyczkę od modułu i auto zgasło. później nie chciało zapalić i po ponownym ruszeniu wtyczki zapalił.
Jeszcze kilka prób - lekkie stuknięcie ręką w moduł jak auto chodzi i samochód gaśnie.
Cyrki zaczęły się dziać po zmianie zawieszenia na gwint. Wczoraj troszkę pojeździłem i zauważyłem, że jak wpadnę w dziurę czy uskok na jezdni to po chwili wyskakuje błąd zapłonu.
Możliwe, że moduł ma za twardo teraz na kielichu z tym gwintem i się uszkodził?
pozdrawiam
Nie no bankowo nie jest to wina gwintu.
Sam wiesz ile dłubiesz w tym aucie i jakie tam są patenty, jeśli są złe połączenia to wiadomo, że utwardzenie auto będzie to potęgować.