Strona 2 z 3

Re: GS 450h kontra GS 250

: 29 lip 2013, o 11:40
autor: dS
Lexy są mało popularne wśród złodziei bo odbiorców części praktycznie nie ma.

Re: GS 450h kontra GS 250

: 30 lip 2013, o 16:22
autor: Cinkos
Bierz Hybrydę bez dwóch zdań:) Na obwodnicy 3 miasta to mogłem być ja:) W ogóle kto wymyślił do GS silnik 250 przecież to jakaś porażka... poza niską ceną oczywiście.

Re: GS 450h kontra GS 250

: 31 lip 2013, o 00:49
autor: maniek_ls400
lnd30 pisze:Widzę, że jednak brać hybrydę.
Podoba mi się wyposażenie w comforcie + ML. Wyższa wersja wydaje mi się ryzykowna ze względu na aktywne zawieszenie
Kolego, powtarzasz slogany niemające pokrycia. Aktywne zawieszenie to wspaniała rzecz, zdecydowanie większy komfort jazdy, stabilność na zakrętach itp. Mam 2 LSa z aktywnym zawiasem i zero problemów z pompowanymi amorkami.
Nawet w Twoim przypadku, gdyby zaszła potrzeba wymiany to koszt 3kPLN/szt w GS za 300tys chyba nie zabija ? Tym bardziej, że auto będzie 'oszczędzać' $$ na różnicach w spalaniu.
Ja jestem za pełnym wyposażeniem auta - po to producenci pchają zabawki typu pneumatyka, ML, kamera cofania, żeby było przyjemniej, bezpieczniej itp..
Zachęcam Cię do jazdy testowej autem z penumatyką, pokonania paru ostrych łuków, hamowania z dużej prędkości w zakręcie a następnie do przepytania pasażerów czy rzucało nimi po samochodzie jak ziemniakami na pace - zmienisz zdanie - jestem pewien..

Re: GS 450h kontra GS 250

: 31 lip 2013, o 09:51
autor: lnd30
Moje obawy nie dotyczą kosztów ewentualnych napraw tylko przerwanych podróży, bo zawieszenie padło, bo felga skrzywiona. Pewnie masz rację, że komfort jest dużo wyższy, ale martwi mnie tu niski profil ogumienia i brak koła zapasowego.

Re: GS 450h kontra GS 250

: 31 lip 2013, o 10:56
autor: maniek_ls400
Jeżdżę trochę po EU i szczerze - ani razu nie widziałem lexa na lawecie.. Zresztą dostajesz auto zastępcze więc w czym problem ?
Przez ostatnie 6 lat zrobiłem LSami ponad 250kkm i tylko raz złapałem gumę (zmiana koła 25min) a drogi co tu pisać mamy coraz lepsze. a w razie czego jest assistance.
Ja nie kupię opon => 18" przez zwykłe sknerstwo a nie obawy o krzywienie felg - swoją drogą felgi lexusa oceniane są jako pancerne - jeśli chodzi o odporność na krzywienie, gorzej jest z ich powłoką lakierniczą - tego nie umieją opanować i to wstyd..

Re: GS 450h kontra GS 250

: 1 sie 2013, o 17:57
autor: Cinkos
Amorki to śliski temat...w starych GS czyli MkIII się psują i nie ma co mówić, że nie - sam już wymieniłem i wiem, że w ASO temat jest dobrze znany ale ty chcesz kupić MKIV i tam może być lepiej. Poza tym masz gwarancję 3 lata i wiem, że jeśli serwisujesz w ASO to nawet po tym okresie oni się poczuwają do pomocy jeśli coś będzie nie tak jak być powinno. Felgi się krzywią w każdym aucie a co do niskiego profilu... no cóż zawsze możesz kupić passata z dużym balonem tj dużym profilem :)
Moja dobra rada - przejedź się nowym GS 450h najlepiej na trochę dłużej. Lexy mają to do siebie, że pomimo, że czasem mają wpadki z reguły im się wybacza:) A moim skromny zdaniem GS 450h jest genialnym autem i klekoty (diesle) mogą się chować. No i pamiętaj, że masz 5,9 do setki i spalanie podobno w tym modelu 9 litrów jak dla mnie idealna sprawa.

Re: GS 450h kontra GS 250

: 1 sie 2013, o 19:04
autor: Vego
Ja mam jeden argument. 2,5 l z gsa 250 to rzędowa czwórka. Czyta cztery gary w rzędzie a nie v6 jak żona by sie spodziewać. Wiecej nic nie mam do dodania

Re: GS 450h kontra GS 250

: 1 sie 2013, o 19:50
autor: luxus
Vego pisze:Ja mam jeden argument. 2,5 l z gsa 250 to rzędowa czwórka. Czyta cztery gary w rzędzie a nie v6 jak żona by sie spodziewać. Wiecej nic nie mam do dodania
Chyba troszkę źle doczytałeś bo rzedowa czwórka 2.5L jest w is300h Panie Kolego...

Re: GS 450h kontra GS 250

: 2 sie 2013, o 10:37
autor: turmoll
Hej,

Tu masz ciekawy artykuł, co prawda o IS300h ... http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=5732

Poza tym polecam, też testy lexusów z tej strony wzbogacone naprawdę fajnymi zdjęciami : http://www.autogaleria.pl/auto_test/ind ... arka_id=48

/turmoll

Re: GS 450h kontra GS 250

: 2 sie 2013, o 20:50
autor: elektromar
Hej
Powiem tak jako użytkownik GS 450h MKIV (stan licznika 23000km):
To mój 5ty lex i mogę powiedzieć że zdecydowanie najlepszy.
Po pierwsze spalanie,po mieście jeżdżę spokojnie nie znaczy mułowato -spalanie ok 8,4l (teraz ,zimą 9,7 do 10l) trasa (70do 100km/h)ok 6 do 7l
autostrada jazda ok 120 do 130km/h- 7,5l ok 160km/h - 10do11l ok 200km/h - ok 13,5l
są to wyniki rewelacyjne np w porównaniu do mojego poprzedniego auta (rx350).
Druga sprawa to niesamowita elastyczność ,szczególnie przy dużych prędkościach ,prawdę mówiąć nie spotkałem jeszcze auta które dało by gs-owi radę na autostradzie
w zakresie przyśpieszenia,a parę tych zawodników już było (audi 3,0 tdi wytrzymał do 200km/h potem został, audi A8 (nie widziałęm jaki motorek ma,ostatnio Camaro za łodzią na A1,to tylko takie co pamiętam)
I to mi się podoba najbardziej w tym aucie :)
Oprócz tego wyciszenie i prowadzenie.
To narazie tyle w temacie
pozdrawiam Marek