Wahacze LS 400
Posted: 24 Aug 2013, o 22:50
Ponieważ stałem się właścicielem LS400 "94 I ma on wytrzepane zawieszenie,mam pytanie:czy górne wahacze do np rocznika 95 są inne?
to ma się pełną świadomość, że kupiło się egzemplarz zaniedbany/wytrzepany. A to jest jak tytuł egzekucyjny, którego wysokość rośnie proporcjonalnie do prestiżu marki, unikalności rozwiązań oraz liczby egzemplarzy sprzedanych na danym rynku.Troy wrote:stałem się właścicielem LS400 "94 I ma on wytrzepane zawieszenie
W 25 letnim VW Golfie zawieszenie mogło być robione z 50 razy, bo jego elementy są tanie i powszechnie dostępne. Nic dziwnego, że łatwiej wszystko poodkręcać niż w równie starym ale zaniedbanym Lexusie.Troy wrote:Dla mnie to szok.W gorszych markach po 20-25 latach można to rozkręcić i bez najmniejszego problemu wymontować.
Żaden samochód klasy premium nie jest tani w salonie i nie będzie tani w utrzymaniu. Zbudowano je dla ludzi bardzo zamożnych. Czymże jest Ich cena na rynku aut używanych, jeśli nie pochodną ilości coraz mniej zamożnych właścicieli i ewentualnych kolizji?Troy wrote:Dzwoniłem do ASO i są po ok 55 zł,ale w końcu dokopałem się i znalazłem.Febest produkuje te śruby .
U mnie też był problem z regulacją zbieżności. W przypadku mojego LS'a na regenerację zawieszenia wybrałem się aż do Zielonki koło Warszawy. Z tymi śrubami, o których piszesz walczyli dość długo przy pomocy palników. Cały zabieg regeneracji trwał od. ok. 7:30 do 12-13. Ogólnie póki co jestem zadowolony z regeneracji.Troy wrote:Wahacze tylne dolne ,od wewnątrz ,mają mimośrodowe śruby do regulacji geometrii.I właśnie mam pytanie związane z tymi śrubami,bo muszę wymienić gumy,a śruby nie są do ruszeniai trzeba ciąć.Czy pozostaje zamówienie w ASO ,czy też od jakiegoś auta pasują?