Page 1 of 3
[LS400] Wypadanie zapłonu i regulacja zaworów
Posted: 17 Nov 2013, o 14:55
by foka1
witam mam wypadanie zaplonow . nowe przewody nowe kopulki i swiece auto czasem traci moc na zworce zero bledow nie wiem czy to cewki czy zawory

jak wyregulowac zawory w ls400 1995 rok czy ktos regulowal
Re: Zawory LS400
Posted: 18 Nov 2013, o 22:13
by carsik
możesz sprecyzować co Cię gryzie? Elementem regulacyjnym jest płytka.
Re: Zawory LS400
Posted: 18 Nov 2013, o 22:17
by maniek_ls400
foka1 wrote:witam jak wyregulowac zawory w ls400 1995 rok czy ktos regulowal

Foka wiem, że teraz jest era szybkiego internetu oraz stosowania skrótów myślowych, ale widzę któryś Twój post w ciągu kilku dni i za cholerę nie potrafię zrozumieć "O co Ci człowieku chodzi" ? Naucz się pisać pełnymi zdaniami wyraźnie określając swoją potrzebę ! Pisząc jak zacytowałem będziesz za jakiś czas miał pretensje, że forumowicze Cię olewają..
Re: Zawory LS400
Posted: 19 Nov 2013, o 15:26
by foka1
maniek .napisz prosze jaki kupic dobry tani skaner do diagnostyki to jest ls 1995 tam nie ma obd 2
Re: Zawory LS400
Posted: 19 Nov 2013, o 15:42
by Picakus
foka1 wrote:maniek .napisz prosze jaki kupic dobry tani skaner do diagnostyki to jest ls 1995 tam nie ma obd 2
foka1 temat zawory ty nagle o tester diagnostyczny, może napisz po prostu dokładnie z czym masz problem, wtedy ktoś Ci pomoże.
Re: ls 400
Posted: 8 Dec 2013, o 21:44
by Troy
Zastanawiam się czy uszczelka kolektora ssącego rocznika 89-94 jest taka sama jak modeli od 94 wzwyż.Może ktoś ma wiedzę na ten temat ?
Re: ls 400
Posted: 9 Dec 2013, o 00:09
by maniek_ls400
Troy wrote:Zastanawiam się czy uszczelka kolektora ssącego rocznika 89-94 jest taka sama jak modeli od 94 wzwyż.Może ktoś ma wiedzę na ten temat ?
IMO: Od 89-98 zanim wszedł silnik z VVTi motory w LS400 były takie same.
Re: ls 400
Posted: 9 Dec 2013, o 09:49
by passat1978
foka1 wrote:witam mam wypadanie zaplonow . nowe przewody nowe kopulki i swiece auto czasem traci moc na zworce zero bledow nie wiem czy to cewki czy zawory

miałem podobny problem gdy miałem lekko pęknięty przewód od chłodzenia nad głowicą, i płyn zalewał mi przewody zapłonowe, po wyminie przewodu płynu, i przewodów zapłonowych problem się rozwiązał a przejechałem już 40k
Re: ls 400
Posted: 11 Dec 2013, o 00:33
by Troy
Maniek,a poza uszczelką kolektora,to jeszcze jakaś potrzebna?
Re: ls 400
Posted: 11 Dec 2013, o 01:32
by maniek_ls400
Troy wrote:Maniek,a poza uszczelką kolektora,to jeszcze jakaś potrzebna?
To zależy do czego ? Mi np jest niepotrzebna, bo nie będę zdejmował kolektora ...
Jesteś pewien, że to nie wina podpartych zaworów ? Ile masz na szafie ? Ile na LPG (jeśli jest) ? Robiłeś kiedykolwiek sprawdzenie zaworów ?