Page 1 of 1

Instalacja LPG AG SGI Holandia

Posted: 10 Mar 2014, o 23:13
by gs300gs300
Z uwagi na to, że użytkuję pojazd z taką instalacją (aktualnie z tym co z niej zostało), mogę służyć pomocą jeśli chodzi np o koszty podzespołów, częste usterki, spalanie, co się opłaca robić a co nie, mogę dać namiar do osoby, która specjalizuje się w holenderskich lpg itd...

Z ciekawości zapytam, czy ktoś z forumowiczów ma lub miał taką instalkę u siebie? W moim przypadku z papierów wynika, że instalacja została zamontowana od razu po zakupie pojazdu, pochodzenie pojazdu - Belgia.

Re: Instalacja LPG AG SGI Holandia

Posted: 11 Mar 2014, o 01:07
by baniaq
Ojciec ma to u siebie w Cytrynie.
Aktualnie 430kkm na blacie (minimum :biggrin2: ). Instalacja zakładana w serwisie Citroena przy przebiegu 0km.
Do tej pory 2x regenerowany parownik (na ory częściach) i regularnie wymieniane filtry.
Kupiłem identyczną instalację po teoretycznie małym przebiegu za grosze i teraz ma wtryski na wymianę (3 ory już się posypały w tym jeden eksplodował nie dając wcześniej żadnych sygnałów że coś z nim jest nie halo).

Wiesz może czy komuś udało się przeszczepić jakieś inne wtryski? (u ojca siedzą 600.050, coraz ciężej je dostać...)

Ogólnie - klasyka gatunku, bezobsługowa.

Re: Instalacja LPG AG SGI Holandia

Posted: 11 Mar 2014, o 13:50
by lukas78
W moim gs siedziała instalacja montowana przez Elpigaz z komponentami AG SGI. W chwili obecnej pozostał po niej tylko reduktor AG SGI, który jakiś czas temu zregenerowałem i dalej auto na nim hula. Komputer i wtryski zmienione na: stag 300 i hanny zielone.
ps. tak z ciekawości to na jakiej miedzi miałeś w gs300 zamontowaną tą instalację, bo u mnie siedzi 6mm - a do tej mocy to chyba nieco za mało? I reduktor również z tego co mi gość, który handluje częściami do tych instalacji powiedział, że też nie jest raczej do takiej mocy wystarczający :scratch: .

Re: Instalacja LPG AG SGI Holandia

Posted: 12 Mar 2014, o 13:05
by gs300gs300
baniaq wrote: Wiesz może czy komuś udało się przeszczepić jakieś inne wtryski? (u ojca siedzą 600.050, coraz ciężej je dostać...)
.
Z tego co wiem, to jest właśnie problem w tej instalacji, ciężko dostać wtryski używki w dobrym stanie, a oryginalne dostępne w autoryzowanym serwisie to koszt 400pln/szt (co przy silniku R6 daje nam 2400+wymiana+ustawianie wszystkiego czyli 3000zł), więc wymiana nie jest opłacalna (w tej cenie mamy nowoczesnego Staga na porządnym osprzęcie), można oczywiście kombinować z podmianą pojedynczych wtrysków, na pewno trochę się jeszcze pojeździ...

Kolego lukas78, u mnie fabrycznie instalka została zamontowana na dwóch reduktorach AG, a przewody to sprawdzę z ciekawości jakie mam bo nie wiem, dam znać :)
p.s. a czy u Ciebie wlew też zamontowany jest z tyłu na prawym błotniku (może i wygodnie, ale mało estetycznie)?

Re: Instalacja LPG AG SGI Holandia

Posted: 12 Mar 2014, o 15:21
by Yarecki
gs300gs300 wrote:(w tej cenie mamy nowoczesnego Staga)
Z tą nowoczesnościa Staga to bym nie przesadzał :dance3: - bo to konstrukcja i soft sprzed wielu wiele lat.