[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 17 sty 2017, o 11:57

Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.
owczar
Moderator
 
Posty: 3712
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez Yarecki » 17 sty 2017, o 15:41

owczar napisał(a):Jeśli nie zamarznie podczas rozpedzania od 0 do 200 z gazem w podłodze to już raczej nie zamarznie. Na forum LPG ktoś pisał, że w S8 termicznie jest super więc w 3uz też powinien dać radę.

Dokładnie przecież auto rozpędzone do zadanej prędkości pobiera wielokrotnie mniej paliwa niż rozpędzane na WOT.
Co do S8 to tam w niektórych wersjach silnikowych płyn strasznie słabo "płynie" stąd i problem z odparowanie LPG.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1978
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez LinkPL » 17 sty 2017, o 19:17

Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link
How far We can go ...
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
 
Posty: 786
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: Kia Optima SW GTline, T4Runner
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez Yarecki » 18 sty 2017, o 01:03

LinkPL napisał(a):Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Obecnie na twinie nie dzieje się nic złego, maksymalny spadek 0,2 bara. Ciśnienie robocze obecnie 1.2 bara. Długie trasy to żaden problem, nawet przy ostrym bucie, czasami wyjeżdżam 300 km bez postoju na autostradzie i nigdy nie było problemu ... Zależy jeszcze pewnie gdzie dokładnie umieszczony jest reduktor, bo jak jest mocno owiewany, no to może być buka przy -10 -20 ... Ale to w takich temperaturach to przecież nie szkoda parę litrów benzyny ...

Pozdro
Link


Chcą GT niech mają GT :biggrin2: , po co to uszczęśliwiać kogoś na siłę.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1978
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez KRYSPIN_lex » 19 sty 2017, o 10:45

LinkPL napisał(a):Nie wiem dlaczego tak wszyscy się uparli na to GT. U mnie były dwa TUR-y (wymienione po 120k km, bo jeden się przywieszał czasami), teraz TwinTUR i zero problemów. Z dwoma miałem tylko problem, bo jeden strasznie buczał czasami, po interwencji producenta buczenie ustało, no ale musiałem się nachodzić ...

Pozdro
Link


Się nikt nie upiera luźne pytanie było ;)
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Avatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
 
Posty: 119
Dołączył(a): 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez Keepmovin » 31 sie 2017, o 16:15

Panowie,

sam mam u siebie Tech 328, reduktor PRINS i wtryskiwacze KEIHIN.

Reduktor Prinsa zaczał już lekko buczeć na niskich obrotach, więc trzeba będzie regenerować membrany i reszte...

Stąd pytanie: jeżeli dostałem ofertę z dobrego zakładu regeneracji w mniej więcej tej samej cenie co nowy KME Gold GT - nie lepiej się przesiąść na nowszy sprzęt ?
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 241
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 31 sie 2017, o 16:17

Ten reduktor po regeneracji będzie działał jak nowy. Więc ja bym chyba przy nim został.
owczar
Moderator
 
Posty: 3712
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez carinus » 31 sie 2017, o 16:19

Jeżeli kwoty podobne zawsze wybieram nowy sprzęt,wiem co będę miał,w razie defektu będzie zawsze gwarancja.Ten używany można zawsze sprzedać komuś potrzebującemu na części.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1758
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez owczar » 31 sie 2017, o 16:23

Tylko ze ten reduktor prins mimo wieku to inna liga niż Gold GT. Stare i sprawdzone rozwiązanie. Stabilne i wydajne.
owczar
Moderator
 
Posty: 3712
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Postprzez Keepmovin » 31 sie 2017, o 16:36

owczar - wielkie dzięki za odpowiedź, właśnie tego szukałem, sam aż tak bardzo nie siedzę w LPG, a sporo ludzi jest zadowolonych z KME, natomiast słyszałem też bardzo dobre opinie o tym reduktorze Prinsa i wydaje mi się, że skoro na tej instalacji tak dobrze wszystko chodziło, to chyba nie chce nic zmieniać, tylko dobrze zregenerować.

Carinus - tak samo myślałem i bardzo podobne podejście mam (gwarancja, nowy sprzęt, etc.)

Wygląda na to, że trzeba będzie obgadać kwestie gwarancji po regeneracji i prins pójdzie do SPA ;)
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 241
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Instalacje Gazowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości