Page 1 of 7

Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 19:45
by kawaleria06
Witam wszystkich.
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 20:06
by baniaq
A to jest stożek, czy montaż w miejscu fabrycznego filtra?

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 20:23
by forest
ho ho :D nareszcie mamy wykres z K&N i bez... jednak coś daje :doh:
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
:scratch:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 20:48
by kawaleria06
To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 21:01
by forest
po wywaleniu kata w miejsce sondy wkręcasz emulator, następnie w emulator wkręcasz sondę i problem znika
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 30006.html

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 21:08
by Travis
kawaleria06 wrote:To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?

Tak jak pisze forest montujesz emulatory. Map nowych nie wgrasz to jest komp Denso tego nie obejdziesz ;) na jakiekolwiek przyrosty mocy bez zainwestowania grubej waluty raczej bym nie liczył. Wywal kata i ciesz się z tych kucy które jeszcze są.

Druga sprawa nie martwiłbym się koniami mechanicznymi lecz momentem obrotowym. 5km w tą czy w tamtą stronę nawet nie odczujesz za to ubytek Nm jest odczuwalny.

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 21:10
by kawaleria06
Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 21:24
by cdexnh
ja dane katalogowe uzyskałem własnie z filtrem k&n ;p bez nie robilem

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 21:33
by carinus
kawaleria06 wrote:Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
Poczytaj wszystkie dostępne posty na temat podnoszenia mocy,nie jest prosto i tanio.Dowiesz się też dlaczego taniej jest doładowac wolnossaka niż wydobyć parę koni bez dmuchania.

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 22 Apr 2014, o 22:14
by ledziu
Czyli kolejny raz okazała się lipa...z dokładaniem mocy n/a bez użycia $$$. Dokładnie to co przy dolocie injena i gs430...z tą różnicą że nawet nie wyszło 5KM do przodu. I pół biedy jak pałer nie wzrosnie kiepsko bo niutek się nie rusza więc pałer nawet jeżeliby podskakiwał to autko i tak jechałoby podobnie.

P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...