1. Niechrismave pisze:Musi być zrobiona porządna diagnostyka z logami.
Pytania:
1. masz LPG?
2. czy układ chłodzenia jest całkowicie sprawny? (poziom płynu w chłodnicy, zapach płynu, wskazania temp silnika w logach--> wykres w czasie z testami na duże obciążenie termiczne jednostki napędowej czyli tzw. but)
3. czy nie masz źródła dodatkowego zwiększonego hałasu w komorze silnika np. od pompy wspomagania?
4. Czujniki zostały dokręcone właściwym momentem?
5. Czujniki są nowe i oryginalne?
6. Kable, wtyczki sprawne?
7. To jest jedyny błąd, który się pojawił?
2. Poziom płynu ok, zapach również. Wskazań temperatury w logach nie mam - nie bawiłem się w to.
3. Raczej nie słychać
4. Nie mam pojęcia - zleciłem to mechanikowi. Podejrzewam że nie.
5. Nowe, ale nieoryginalne.
6. Ciężko stwierdzić.
7. I tak i nie. Przed wymianą miałem owy P0325, po wymianie przez jakiś czas był tylko P0325, od kilku dni doszedł P0330. Dzisiaj check wyskoczył jak zwykle, po dojechaniu na miejsce zgasiłem auto. Jakiś czas później po odpaleniu auta checka nie było, potem znowu się pojawił.