


Pewnie zostanę uwalony za jakieś błędy merytoryczne, tak więc jak juz będę wiedział gdzie one są to wrzucę poprawione


To nie praca inżynierska, mogę sobie pozwolić na troche luzudS wrote:"auto testowe zostało skasowane"
"bo nic nie zastąpi kierowcy z mózgiem."
Nie za luźny styl wypowiedzi ?
A jak zachowuje się to ACC w warunkach zimowych kiedy istnieje prawdopodobieństwo śliskiej nawierzchni? Czy ten system bierze jakąś poprawkę na utrzymywaną odległość między pojazdami? Bo przecież droga hamowania nie jest taka sama.
Laserowe mają problem jeśli się chociażby zabrudzą, radary jednak, radzą sobie z takimi przeciwnościami losu jak śnieg, deszcz, lód i zabrudzenia. Jednakże myślę że z tym lodem to tez jednak do pewnego stopnia. Niestety informacji zbyt szczegółowych jest bardzo mało i większośc pracy to zlepek kilku źródeł + moja własna interpretacja schematów tak więc wszystko co mówię mozna traktować z przymrużeniem okatomekb wrote:a w zime ja mam pytanie inne czy czujniki nie ulegaja oblodzeniu ??
Users browsing this forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] and 2 guests