Page 2 of 3

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 5 Dec 2015, o 21:34
by owczar
Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 00:56
by madkiw
owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
No to jest przypuszczam kwestia gustu. Jednemu przypasują, innemu już nie. Dlatego chciałem zobaczyć fotkę jakąś, jak to wygląda.

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 02:06
by andrew
owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
Popieram. Jedyna korzyść to ledwo zauważalnie zmniejszona ilość spalonego paliwa. Ja bym nie kombinował i jeździł na światłach mijania.

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 12:48
by dzida
andrew wrote:
owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
Popieram. Jedyna korzyść to ledwo zauważalnie zmniejszona ilość spalonego paliwa. Ja bym nie kombinował i jeździł na światłach mijania.
I u mnie się zapewne tak skończy, bo noszę się ze zrobieniem ale konkretnego bodźca brak...
Podaję jedynie propozycję jak można to zrobić, które są wynikiem moich rozważań :)

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 12:59
by owczar
Niestety odbłyśniki reflektorów dostają sporo żaru i ich skuteczność spada. Do tego dochodzą żarówki podświetlenia deski rozdzielczej itd.

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 14:01
by medyss
samochód jest do używania i jeżdżenia a nie do patrzenia że się coś zużywa :P Przerobiłem dwa moduły DRL i oba się spaliły, a tylko dlatego je założyłem bo chciałem mieć uruchomioną opcje AUTO i fajny bajer... W paliwie nie zauważyłem żeby mniej mi palił, na pb i na lpg nie odczułem że mniej pali a jeździłem łącznie 2 miesiące na tych modułach. Jeżeli autorowi tematu chce się w to bawić to niech się bawi ale osobiście już bym wolał kupić i założyć te chińskie lampy z allegro z tym paskiem na dole :biggrin2: Tak jak już ktoś wcześniej napisał, albo DRL jako długie albo wcale, bo do tego auta ledy nie pasują - no chyba że na podświetlenie rejestracji :laugh1:

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 14:05
by owczar
Wiele osób jeździ na tych modułach i się nie palą. Mój działa bez zarzutu. Jasne że jest do jeżdżenia, ale wypalony odblysnik powoduje degradacje oświetlenia nocą. A nowe lampy w aso to już znaczny koszt. Używane będą w podobnym stanie. Dlatego alternatywa do świateł mijania ma sens.

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 15:01
by fafik91
dzida wrote:kombinujecie bez sensu z tymi modułami DRL do długich OEM i przerabianiem reflektorów, gdzie żadne rozwiązanie nie jest legalne... :doh:

W zderzaku obok halogenów w wersji sedan jest bardzo dobre miejsce na montaż tego typu świateł (niekoniecznie ten model):
http://allegro.pl/doskonale-swiatla-do- ... 67207.html
żaden policjant i diagnosta się nie czepi, bo masz znaki homologacyjne, a nie jakieś rzeźby i nielegalne moduły DRL, które nie wiadomo ile poświecą ;)
W dodatku mocujesz bezpośrednio do obudowy halogena przy pomocy jakiegoś kleju do szyb bez tego metalowego mocowania i wyglądają jak jednolite.

P.S.
Ten z YT to reflektory xenonowe, więc i cena odpowiednia, bo trzeba zrobić cały swap oświetlenie głównego na xenonach z układem poziomowania
Kolega dzida ma 100% racji, po co rzeźbić światła do jazdy dziennej w lampach skoro można je wmontować dokładnie w to miejsce które wskazał. Mam tak u siebie i prezentuje się spoko :biggrin2:

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 15:35
by fafik91
Image
Image


Tak się prezentują światełka do jazdy dziennej :dance3:

Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach

Posted: 6 Dec 2015, o 15:48
by madkiw
Masz tam zamontowane te co podawał na początku, czy jakieś inne ?