Re: Swiatla Drl w OEM Reflektorach
Posted: 5 Dec 2015, o 21:34
Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
https://www.lexus-forum.pl/
No to jest przypuszczam kwestia gustu. Jednemu przypasują, innemu już nie. Dlatego chciałem zobaczyć fotkę jakąś, jak to wygląda.owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
Popieram. Jedyna korzyść to ledwo zauważalnie zmniejszona ilość spalonego paliwa. Ja bym nie kombinował i jeździł na światłach mijania.owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
I u mnie się zapewne tak skończy, bo noszę się ze zrobieniem ale konkretnego bodźca brak...andrew wrote:Popieram. Jedyna korzyść to ledwo zauważalnie zmniejszona ilość spalonego paliwa. Ja bym nie kombinował i jeździł na światłach mijania.owczar wrote:Ledowe światła w starszych autach mają istotną wadę. Pasują jak do golfa II.
Kolega dzida ma 100% racji, po co rzeźbić światła do jazdy dziennej w lampach skoro można je wmontować dokładnie w to miejsce które wskazał. Mam tak u siebie i prezentuje się spokodzida wrote:kombinujecie bez sensu z tymi modułami DRL do długich OEM i przerabianiem reflektorów, gdzie żadne rozwiązanie nie jest legalne...![]()
W zderzaku obok halogenów w wersji sedan jest bardzo dobre miejsce na montaż tego typu świateł (niekoniecznie ten model):
http://allegro.pl/doskonale-swiatla-do- ... 67207.html
żaden policjant i diagnosta się nie czepi, bo masz znaki homologacyjne, a nie jakieś rzeźby i nielegalne moduły DRL, które nie wiadomo ile poświecą
W dodatku mocujesz bezpośrednio do obudowy halogena przy pomocy jakiegoś kleju do szyb bez tego metalowego mocowania i wyglądają jak jednolite.
P.S.
Ten z YT to reflektory xenonowe, więc i cena odpowiednia, bo trzeba zrobić cały swap oświetlenie głównego na xenonach z układem poziomowania