przeróbka RX350 z US na EU
Posted: 26 Jul 2024, o 13:31
Mam RX350 2008 rok w wersji US i jestem z Trójmiasta. Oczywiście nie mam tylnych przeciwmgielnych, Fahrenheity, mpg i radio z nieparzystymi częstotliwościami.
Zagłębiłem się w temat i tak - w radiu trzeba w środku zrobić drabinkę z rezystorów żeby podać inne napięcie na procesor ale prawdę mówiąc nie mam wprawy w lutowaniu SMD. Mam gdzies instrukcję z jakiejś ruskiej strony Byłem w kilku serwisach elektronicznych tłumacząc im co i jak ale wszyscy mnie spławili. W sieci znalazłem speca tylko z Krakowa i spod Warszawy - dość daleko ode mnie i nie mam tam interesu żeby jechać. Może jest ktoś z okolic Trójmiasta?
Podobno jak się wgra jakiś inny wsad do epromu w liczniku to się zrobią Celsjusze i l/km.
Odkryłem że przełącznik od przeciwmgielnych ma tylko przednie, one działają ale nie ma na liczniku żadnej kontrolki od nich. Kupiłem europejski przełącznik kierunkowskazów, zaskoczyło mnie że pozycja tylnych przeciwmgielnych jest astabilna czyli że wzbudza się je impulsem. Nie wiem czy amerykański licznik poradzi sobie z europejskim przełącznikiem. Pomyślałem sobie że może wystarczyłoby przełożyć europejski licznik i Celsjusze same wskoczą i będzie kumał europejski przełącznik od przeciwmgielnych ale pewności nie mam. Może jest ktoś kto to wie, może jest ktoś kto by mi to przerobił w Trójmieście i obszarze tak powiedzmy do Bydgoszczy, Koszalina, Olsztyna?
Zagłębiłem się w temat i tak - w radiu trzeba w środku zrobić drabinkę z rezystorów żeby podać inne napięcie na procesor ale prawdę mówiąc nie mam wprawy w lutowaniu SMD. Mam gdzies instrukcję z jakiejś ruskiej strony Byłem w kilku serwisach elektronicznych tłumacząc im co i jak ale wszyscy mnie spławili. W sieci znalazłem speca tylko z Krakowa i spod Warszawy - dość daleko ode mnie i nie mam tam interesu żeby jechać. Może jest ktoś z okolic Trójmiasta?
Podobno jak się wgra jakiś inny wsad do epromu w liczniku to się zrobią Celsjusze i l/km.
Odkryłem że przełącznik od przeciwmgielnych ma tylko przednie, one działają ale nie ma na liczniku żadnej kontrolki od nich. Kupiłem europejski przełącznik kierunkowskazów, zaskoczyło mnie że pozycja tylnych przeciwmgielnych jest astabilna czyli że wzbudza się je impulsem. Nie wiem czy amerykański licznik poradzi sobie z europejskim przełącznikiem. Pomyślałem sobie że może wystarczyłoby przełożyć europejski licznik i Celsjusze same wskoczą i będzie kumał europejski przełącznik od przeciwmgielnych ale pewności nie mam. Może jest ktoś kto to wie, może jest ktoś kto by mi to przerobił w Trójmieście i obszarze tak powiedzmy do Bydgoszczy, Koszalina, Olsztyna?