Skrzypienie z przodu

Problemy dotyczące modelu IS

Skrzypienie z przodu

Postprzez Rybstonik » 27 sty 2016, o 08:33

Witam wszystkich.

Pogoda nas nie rozpieszcza i na przemian rzuca sniegiem i deszczem. W taka pogode wystepuje u mnie dziwny dzwiek z przodu m https://youtu.be/CYIQIdhzcPw

Nie jest on slyszalny na wyboistych drogach. Tylko jak popada i wlasnie przy przejezdzaniu przez spiacych policjantow. Wszedzie tam gdzie jest zakres ruchu maks w dol a potem maks w gore.

Sworznie dolne i koncowki wymienione. Amorki po 74 i 72%

Spotkal sie ktos z czyms takim ?

Pozdr.
Avatar użytkownika
Rybstonik
Lex user
 
Posty: 52
Dołączył(a): 18 mar 2015, o 12:35
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Janówek Drugi

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez kupiec1985 » 27 sty 2016, o 08:48

Dźwięk rzeczywiście jak byś taczką jechał , sprężyny masz całe ?? , spotkałem się kiedyś z tym że amortki mimo tego że miały około 75% skuteczności miały swój luz w końcowej fazie skoku , tuleje sprawdzałeś ??
Avatar użytkownika
kupiec1985
Lex Driver
 
Posty: 563
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 12:11
Lokalizacja: Karlino
Model Lexusa: IS200 SC
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Karlino

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez Rybstonik » 27 sty 2016, o 10:23

Poliuretany czekaja na wrzucenie bo wiem ze stare tuleje sa juz troche sparciale. Natomiast jak bede mial to rozebrane to bym wymienil to co moglo by powodowac skrzypienie. Czy to np moze byc gorne mocowanie? Albo oslona amortyzatora?
Avatar użytkownika
Rybstonik
Lex user
 
Posty: 52
Dołączył(a): 18 mar 2015, o 12:35
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Janówek Drugi

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez Biszkopt » 27 sty 2016, o 12:11

zaznaczam, że nie jestem ekspertem w dziedzinie, ale miałem tekie objawy w Vovlo, kiedy padały górne mocowania amorów a w Mazdze bardziej "pukający" efekt, ale zawsze przy najeżdżaniu na leżacego policjanta, kiedy padały gumy mocowania stabilizatora (nie łączniki, tylko takie gumy, przez które jest przykręcony stabilizator do podwozia).
Podejrzewam, ze koszty znikome, to jak będziesz miał wyjęty zawias, to wymień sobie obie rzeczy. no chyba że to drogie części, to przyjrzyj się po wyjęciu zawiasu.
http://studiodrugiplan.pl
Avatar użytkownika
Biszkopt
Lex user
 
Posty: 82
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:10
Model Lexusa: IS 220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisko Mazowiecki

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez KamKraw » 27 sty 2016, o 12:36

Mam tak samo, identyczny dźwięk ale tylko gdy temp. otoczenia spada poniżej -2.
Nie mogę zlokalizować co to skrzypi :mda:
Avatar użytkownika
KamKraw
Lex user
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 sty 2014, o 13:40
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez Rybstonik » 27 sty 2016, o 12:58

Dziwne bo jak byly mrozy to skrzypiala prawa strona. Teraz przy tych temp 3+ skrzypi lewa. Dziwne. Moze jest
Biszkopt napisał(a): Mazdze bardziej "pukający" efekt, ale zawsze przy najeżdżaniu na leżacego policjanta, kiedy padały gumy mocowania stabilizatora (nie łączniki, tylko takie gumy, przez które jest przykręcony stabilizator do podwozia).


To moze odrazu wezme sie sprawdzenie tulei na tym drazku. A i dokrece i przesmaruje poliuretany magla.

Ja bym chwile z tym jezdzil ale jezdzac do pracy osiagam znaczne predkosci i niechcialbym zeby rozpial mi sie wahacz :down:
Avatar użytkownika
Rybstonik
Lex user
 
Posty: 52
Dołączył(a): 18 mar 2015, o 12:35
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Janówek Drugi

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez piotro1227 » 27 sty 2016, o 18:30

Tak jak kolega wyżej napisał , gumy stabilizatora do wymiany i to na 100%. Tez z tym ostatnio walczyłem. Najpierw było z lewej później z prawej a jeszcze później z obydwu stron jednocześnie. Wymień gumy i będzie cisza
piotro1227
Lex user
 
Posty: 191
Dołączył(a): 8 lip 2013, o 21:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez tomekb » 27 sty 2016, o 18:38

Ja tak miałem szukalem w przodzie ale trzeba było tył zrobić jako zrobiłem łączniki i wahacze tył to nastała bloga cisza
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez Rybstonik » 29 sty 2016, o 18:19

Wymienione gumy i cisza jak makiem zasial. :hobby:

Dzieki wszystkim za pomoc :]
Avatar użytkownika
Rybstonik
Lex user
 
Posty: 52
Dołączył(a): 18 mar 2015, o 12:35
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Janówek Drugi

Re: Skrzypienie z przodu

Postprzez n0rek » 5 lut 2016, o 14:48

KamKraw sprawdz tuleje, u mnie jest dokladnie tak samo, temp spadnie i sie odzywa skrzypienie z prawej strony, bylem u mechanika pozagladal i stwierdzil ze poki co moge jezdzic a jak zrobi sie cieplej to zebym wpadl na wizyte :)
n0rek
Lex user
 
Posty: 247
Dołączył(a): 29 lip 2015, o 10:51
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemysl

Następna strona

Powrót do IS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości