[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez GrzegorzPPP » 24 wrz 2012, o 07:07

Panowie, przeszukuję od 30min forum i nie mogę znaleźć nigdzie konkretnej odpowiedzi, które piny w OBD zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Zapalił mi się check engine i auto zaczęło palić po 12-13l LPG na trasie przy lekkiej jeździe, więc pewnie będzie to sonda, ale wolałbym się upewnić.

Pomożecie :?: :)
Avatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
 
Posty: 168
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siedlce

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez carsik » 24 wrz 2012, o 08:50

zwora między pinem 4 i 13
carsik
Lex Master
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez GrzegorzPPP » 24 wrz 2012, o 13:03

Dzięki, to się robi na włączonym zapłonie, tak :?:

Później odczytuje się mignięcia check engina :?:

EDIT:
Hmm... zwarłem te piny 4 i 13. Tylko nie pasują mi mignięcia. Mam najpierw 2 mignięcia później przerwa i 5 mignięć przerwa i check świeci się na stałe.
Avatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
 
Posty: 168
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siedlce

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez carsik » 24 wrz 2012, o 15:32

carsik
Lex Master
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez GrzegorzPPP » 24 wrz 2012, o 18:43

Nie wiem na spojrzeć na tej stronce...

Z tego co google mówi kod 25 oznacza Air–Fuel Ratio Lean Malfunction. Czyli chyba coś z mieszanką paliwa :?: Może to być sonda lambda :?: Auto zachowuje się normalnie, wszystko ok, tylko spalanie wzrosło o jakieś 2l.
Avatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
 
Posty: 168
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siedlce

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez carsik » 24 wrz 2012, o 19:35

nie da się tego streścić. Jednym z problemów jest rzeczywiście sonda pierwsza. Zawsze możesz podjechać do kogoś, kto podłączy się z urządzeniem i będzie widać aktualne wskazania w tym sondy i będzie łatwo o diagnozę, raczej porywasz się z motyką na słońce bez odpowiedniej wiedzy.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez GrzegorzPPP » 24 wrz 2012, o 20:34

Najbliżej mam do serwisu, jutro tam pewnie podjadę, tylko średnio chce mi się płacić 100zł za minutę roboty...
Avatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
 
Posty: 168
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siedlce

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez carsik » 24 wrz 2012, o 21:03

zajedź do nas do Ożarowa :biggrin2: nie bierzemy za podłączenie testera kasy. Ale tak na poważnie, to co chcesz inaczej się dowiedzieć? Będziesz wymieniał sondy na pałę? Sonda też kosztuje ładne parę złotych.
carsik
Lex Master
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez GrzegorzPPP » 24 wrz 2012, o 21:15

A gdybym zakupił interfejs ELM327 to mógłbym sobie sam sczytać błąd :?:
Avatar użytkownika
GrzegorzPPP
Lex user
 
Posty: 168
Dołączył(a): 29 lip 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siedlce

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Postprzez carsik » 24 wrz 2012, o 21:34

błąd oczywiście i pewnie jeszcze trochę innych niezbędnych danych
carsik
Lex Master
 
Posty: 1063
Dołączył(a): 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GT4 Warszawa

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości