[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

[is200]Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by GrzegorzPPP »

Panowie, przeszukuję od 30min forum i nie mogę znaleźć nigdzie konkretnej odpowiedzi, które piny w OBD zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Zapalił mi się check engine i auto zaczęło palić po 12-13l LPG na trasie przy lekkiej jeździe, więc pewnie będzie to sonda, ale wolałbym się upewnić.

Pomożecie :?: :)
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by carsik »

zwora między pinem 4 i 13
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by GrzegorzPPP »

Dzięki, to się robi na włączonym zapłonie, tak :?:

Później odczytuje się mignięcia check engina :?:

EDIT:
Hmm... zwarłem te piny 4 i 13. Tylko nie pasują mi mignięcia. Mam najpierw 2 mignięcia później przerwa i 5 mignięć przerwa i check świeci się na stałe.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by carsik »

www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by GrzegorzPPP »

Nie wiem na spojrzeć na tej stronce...

Z tego co google mówi kod 25 oznacza Air–Fuel Ratio Lean Malfunction. Czyli chyba coś z mieszanką paliwa :?: Może to być sonda lambda :?: Auto zachowuje się normalnie, wszystko ok, tylko spalanie wzrosło o jakieś 2l.
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by carsik »

nie da się tego streścić. Jednym z problemów jest rzeczywiście sonda pierwsza. Zawsze możesz podjechać do kogoś, kto podłączy się z urządzeniem i będzie widać aktualne wskazania w tym sondy i będzie łatwo o diagnozę, raczej porywasz się z motyką na słońce bez odpowiedniej wiedzy.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by GrzegorzPPP »

Najbliżej mam do serwisu, jutro tam pewnie podjadę, tylko średnio chce mi się płacić 100zł za minutę roboty...
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by carsik »

zajedź do nas do Ożarowa :biggrin2: nie bierzemy za podłączenie testera kasy. Ale tak na poważnie, to co chcesz inaczej się dowiedzieć? Będziesz wymieniał sondy na pałę? Sonda też kosztuje ładne parę złotych.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
User avatar
GrzegorzPPP
Lex user
Posts: 168
Joined: 29 Jul 2012, o 20:41
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: Siedlce
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by GrzegorzPPP »

A gdybym zakupił interfejs ELM327 to mógłbym sobie sam sczytać błąd :?:
carsik
Lex Master
Posts: 1051
Joined: 24 Aug 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Contact:

Re: Które piny zewrzeć, żeby odczytać błędy.

Post by carsik »

błąd oczywiście i pewnie jeszcze trochę innych niezbędnych danych
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Post Reply

Return to “IS mk1 1998-2005”

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 1 guest