GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

Postprzez DFNS34 » 23 kwi 2020, o 22:08

Witam Panie i Panów,

dziś skończył się regulator w alternatorze. Napięcie dochodziło do 16V. Niezdrowo.

Alternator na stół, do regeneracji. Rozpocząłem poszukiwania ww. regulatora.

Za cholerę nie moge znaleźć.

Nr alternatora 27 06 0 - 46 36 0 lub nr od Denso (?) 10 22 11 - 07 30

Nie zakładałbym wątku, gdybym nie przeszperał forum i nie poszukał. :google:

Może ktoś przerabiał temat?
DFNS34
Nowy lex user
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2020, o 13:52
Model Lexusa: 2 GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

Postprzez DFNS34 » 24 kwi 2020, o 09:32

Naprawdę nikt nie wymieniał regulatora w Japończyku który jest wdzięczny, ale elektyką kaprysi?

Może trochę przewrotnie zapytam - altek na pewno był ładowany jeszcze do innych aut koncernu - może ktoś wie do jakich?

Dodam że POLIFT, jeśli istotne.
DFNS34
Nowy lex user
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2020, o 13:52
Model Lexusa: 2 GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

Postprzez ghost1077 » 24 kwi 2020, o 10:14

Minuta szukania
27700-46060
Jest tego sporo w sieci.
ghost1077
Lex user
 
Posty: 84
Dołączył(a): 8 lip 2017, o 23:34
Model Lexusa: Ra40, st182,e11
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sopot

Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

Postprzez DFNS34 » 24 kwi 2020, o 13:06

Już doszedłem do tego, temat rozwiązany. Dzięki za pomoc.
DFNS34
Nowy lex user
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2020, o 13:52
Model Lexusa: 2 GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: GS300 MK2 REGULATOR NAPIĘCIA

Postprzez DFNS34 » 28 kwi 2020, o 22:01

Jeszcze raz podrążę...bo temat nierozwiązany. Niestety.

Regulator wymieniony, alternator sprawdzony w serwisie - stan bardzo dobry.

Teraz już zupełnie elektryka dostała świra. Światła przygasają, co chwilę pojawia się kontrolka. Raz w trakcie jazdy nawet wszystko dosłownie na ułamek sekundy zgasło i powróciło do normy.

Sprawdziłem raz jeszcze podpięcie kostek, styk na przewodzie doprowadzającym prąd z alternatra, masy...aż potem doszedłem do tego.

Bezpiecznik altka (kostka, 120A) dosłownie stopiony. Wydaje mi się że musiał dostać mega prądu jak regulator wysiadł, przejechałem na większym napięciu ze 25 kilometrów. Ale właściwie to czemu się nie przepalił? Bezpiecznik sam sobie nie strzelił, stopiła się tylko jedna "nóżka"

I teraz pytanie - czy jeśli wymienię (raz jeszcze, zresztą) bezpiecznik alternatora to ładowanie wróci do normy? Jeśli nie - gdzie szukać?

Szukałem przetarć po przewodach, do niczego jeszcze nie doszedłem. Jakieś sugestie? :lame:
DFNS34
Nowy lex user
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sty 2020, o 13:52
Model Lexusa: 2 GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: zachodniopomorskie


Powrót do GS mk2 1997-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości