[IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

[IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez adamovicius » 17 mar 2015, o 19:50

Witam.
Jeżdżę od paru tygodni na gwincie Tein Street Advance.
Skręciłem go na max w dół,auto wygląda dobrze,ale mam wątpliwości,czy go nie podnieść 15-20mm. Jazda w zakrętach to bajka,ale jazda po dziurawym Wrocławiu już nie jest taka przyjemna.Druga sprawa to,czy skręcenie gwintu na maxa nie będzie powodowało większego zużycia tulei.Tein zaleca ustawienie pomiędzy -20 ,a -40mm.
Proszę o opinie uzytkowników tego modelu Teina,czy kombinowaliście z wysokością,czy jest różnica w komforcie pomiędzy -60 ,a np. -40?
Avatar użytkownika
adamovicius
Lex user
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez legato97 » 18 mar 2015, o 10:19

W kilku zdaniach mozna odpowiedziec. Im nizej tym reszta zawiasu dostaje bardziej i szybciej sie wyeksploatuje. Co do komfortu jazdy to mozna jezdzic nisko i wygodnie bo przeciez masz druga regulacje. Pokreciles sobie pod maska i w bagazniku? chyba, ze EDFC;).
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3222
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez kale » 18 mar 2015, o 17:07

adamovicius jak byś porównał jazdę po Wrocławiu na gwincie do standardowych amorków. Była by możliwość żebyś mnie przewiózł swoim Lexem??
kale
Lex user
 
Posty: 70
Dołączył(a): 9 maja 2014, o 23:18
Model Lexusa: brak jeszcze, narazie Toyota
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez adamovicius » 18 mar 2015, o 22:49

legato , kręciłem i mam teraz ustawione po środku. EDFC nie mam,aż tak nie poszalałem :D
Nie chce dawać też zbyt miękko bo w zakrętach nie bedzie już tak fajnie.
kale,ogólnie wielkiej różnicy nie ma,na serii też było słychać i czuć każdą nierowność.Problem jest z wysokością bo nie podjade już pod każdy krawężnik.
Pojeździłem ostatnio po Hallera,Wiśniowej,Powst. Śl. Gajowickiej i musiałem uważać,poniemiecka kostka brukowa połączona z kleksami asfaltu.Raz zarypałem w studzienke aż do odboju.
Moge Cie przewieźć,ale dopiero za tydzień gdzieś bo będę troche jeszcze w nim grzebał :D
Avatar użytkownika
adamovicius
Lex user
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez adamovicius » 19 mar 2015, o 18:50

Podniosłem przód 10mm tył 15mm,teraz czas na testy :D
Avatar użytkownika
adamovicius
Lex user
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez TmK18 » 29 mar 2015, o 14:50

Czyli po zmianie na zawieszenie Teina ciągle słychać takie głuche uderzenia na dziurach ?
TmK18
Lex user
 
Posty: 163
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WLKP

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Postprzez adamovicius » 29 mar 2015, o 15:28

No jasne że słychać :D Dziwne by było gdyby nie było słychać bo przecież zmieniasz zawieszenie na twardsze i wywalasz część oryginalnych gum przy górnym mocowaniu.
Avatar użytkownika
adamovicius
Lex user
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości