[IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
User avatar
adamovicius
Lex user
Posts: 70
Joined: 11 Aug 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Skąd:: Wrocław
Contact:

[IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by adamovicius »

Witam.
Jeżdżę od paru tygodni na gwincie Tein Street Advance.
Skręciłem go na max w dół,auto wygląda dobrze,ale mam wątpliwości,czy go nie podnieść 15-20mm. Jazda w zakrętach to bajka,ale jazda po dziurawym Wrocławiu już nie jest taka przyjemna.Druga sprawa to,czy skręcenie gwintu na maxa nie będzie powodowało większego zużycia tulei.Tein zaleca ustawienie pomiędzy -20 ,a -40mm.
Proszę o opinie uzytkowników tego modelu Teina,czy kombinowaliście z wysokością,czy jest różnica w komforcie pomiędzy -60 ,a np. -40?
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3749
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

W kilku zdaniach mozna odpowiedziec. Im nizej tym reszta zawiasu dostaje bardziej i szybciej sie wyeksploatuje. Co do komfortu jazdy to mozna jezdzic nisko i wygodnie bo przeciez masz druga regulacje. Pokreciles sobie pod maska i w bagazniku? chyba, ze EDFC;).
kale
Lex user
Posts: 62
Joined: 9 May 2014, o 23:18
Model Lexusa: brak jeszcze, narazie Toyota
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by kale »

adamovicius jak byś porównał jazdę po Wrocławiu na gwincie do standardowych amorków. Była by możliwość żebyś mnie przewiózł swoim Lexem??
User avatar
adamovicius
Lex user
Posts: 70
Joined: 11 Aug 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by adamovicius »

legato , kręciłem i mam teraz ustawione po środku. EDFC nie mam,aż tak nie poszalałem :D
Nie chce dawać też zbyt miękko bo w zakrętach nie bedzie już tak fajnie.
kale,ogólnie wielkiej różnicy nie ma,na serii też było słychać i czuć każdą nierowność.Problem jest z wysokością bo nie podjade już pod każdy krawężnik.
Pojeździłem ostatnio po Hallera,Wiśniowej,Powst. Śl. Gajowickiej i musiałem uważać,poniemiecka kostka brukowa połączona z kleksami asfaltu.Raz zarypałem w studzienke aż do odboju.
Moge Cie przewieźć,ale dopiero za tydzień gdzieś bo będę troche jeszcze w nim grzebał :D
User avatar
adamovicius
Lex user
Posts: 70
Joined: 11 Aug 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by adamovicius »

Podniosłem przód 10mm tył 15mm,teraz czas na testy :D
TmK18
Lex user
Posts: 158
Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WLKP
Contact:

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by TmK18 »

Czyli po zmianie na zawieszenie Teina ciągle słychać takie głuche uderzenia na dziurach ?
User avatar
adamovicius
Lex user
Posts: 70
Joined: 11 Aug 2013, o 09:12
Model Lexusa: IS 200 Sport
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: [IS200] Pytanie do użytkowników gwintu.

Post by adamovicius »

No jasne że słychać :D Dziwne by było gdyby nie było słychać bo przecież zmieniasz zawieszenie na twardsze i wywalasz część oryginalnych gum przy górnym mocowaniu.
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests