ECU Master DET3 kilka pytan

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

ECU Master DET3 kilka pytan

Postprzez Bacc » 16 sty 2017, o 23:28

Siema, jestem zielony w tym temacie wiec chcialbym dopytac o kilka spraw zwiazanych z DET3. Czytalem co sie dalo na ten tamat w necie ale ciezko mi odpowiedziec na kilka pytan :smile: Chcialem o to zapytac na uturbieni.pl , bo byl tam taki temat poruszony ale nie przychodzi mi klucz aktywacyjny na maila...

Chodzi mi o to jak wyglada te strojenie za pomoca oszukania MAP-a w 1G-FE ?? Z tego co wyczytalem na naszym forum seryjny ECU ogrania do 0.28bar, a powyzej wystepuje cuttoff paliwa czy dobrze rozumiem ?
Wiec powyzej tego cisnienia, jakie zostaja nam opcje strojenia ? Glownie chodzi mi o sposob wzbogacenia mieszanki. Doczytalem ze DET3 mozna podlaczyc w tryb FuelImplant (FI) , tylko ze wtedy przy jednej z dwoch mozliwych opcji sterowania wtryskiwaczami mamy polsekwencje, tak ? A wlasnie na uturbieni.pl byl poruszony ten temat i byla mowa o mozliwosci oszukania MAP-a i normalnym sterowaniu wtryskiwaczami (sekwencyjnym) i korygowaniu przez sondy w CL o ile dobrze zrozumialem :scratch:
Czyli jest taka mozliwosc podlaczenie DET3 zeby tak na prawde seryjny ECU dalej sterowal wtryskami tylke ze zwiekszy dawke poprzez "sfalszowanie" nie ktorych sygnalow ? Na czym polega te oszukanie MAP-a przy strojeniu?

Jesli ktos bylby wstanie mi to troche wytlumaczyc to bylo by super :piwko:
Bacc
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik

Re: ECU Master DET3 kilka pytan

Postprzez GOLDI » 18 sty 2017, o 01:07

opcji oszukania map sensora masz kilka...
-mozesz obciąć sygnal dioda zenera (insturkcja obslugi)
-mozesz obciac sygnal przepuszczajac go poprzez det3 (instrukcja obslugi)
-mozesz zrobic konwersje map na map ..

z wsyzstkich trybow jednak bez wahania uzylbym trybu fuel implant. wiele mocniejszych doladowanych samochodow pracuje w serii w polsekwencji i nic zlego sie nie dzieje, a mozesz dodatkowa korekcje po sondzie waskopasmowej zawsze sobie zrobic by uzyskac wieksza ekonomie.
Avatar użytkownika
GOLDI
Lex user
 
Posty: 211
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Re: ECU Master DET3 kilka pytan

Postprzez Bacc » 18 sty 2017, o 17:10

Okej dzieki za wyjasnienie :)

Patrzylem teraz na instrukcje DET3 i widze te opcje z ograniczeniem sygnalu, ktora rozumiem i chyba jest najfajniejsza, ale jakos nie umiem pojac tego schematu z dioda zenera i rezystorem, bo jesli damy rezystor szeregowo to zmniejszyny sygnal w calym zakresie liniowo, nie ?? Nie mozna samej diody ktora ograniczyla by np.sygnal do 4.7V ?? :mda:
Bacc
Lex user
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik


Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości