![smile :smile:](./images/smilies/smile.gif)
Chodzi mi o to jak wyglada te strojenie za pomoca oszukania MAP-a w 1G-FE ?? Z tego co wyczytalem na naszym forum seryjny ECU ogrania do 0.28bar, a powyzej wystepuje cuttoff paliwa czy dobrze rozumiem ?
Wiec powyzej tego cisnienia, jakie zostaja nam opcje strojenia ? Glownie chodzi mi o sposob wzbogacenia mieszanki. Doczytalem ze DET3 mozna podlaczyc w tryb FuelImplant (FI) , tylko ze wtedy przy jednej z dwoch mozliwych opcji sterowania wtryskiwaczami mamy polsekwencje, tak ? A wlasnie na uturbieni.pl byl poruszony ten temat i byla mowa o mozliwosci oszukania MAP-a i normalnym sterowaniu wtryskiwaczami (sekwencyjnym) i korygowaniu przez sondy w CL o ile dobrze zrozumialem
![scratch :scratch:](./images/smilies/scratch.gif)
Czyli jest taka mozliwosc podlaczenie DET3 zeby tak na prawde seryjny ECU dalej sterowal wtryskami tylke ze zwiekszy dawke poprzez "sfalszowanie" nie ktorych sygnalow ? Na czym polega te oszukanie MAP-a przy strojeniu?
Jesli ktos bylby wstanie mi to troche wytlumaczyc to bylo by super
![piwko :piwko:](./images/smilies/piwko.gif)