Strona 1 z 2

Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 12:05
autor: klexus
Czy sa jakies różnice miedzy tymi skrzyniami??

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 12:26
autor: ledziu
Są delikatne różnice w przełożeniach, montażowo na 99% to samo, wytrzymałościowo to samo (podobno)

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 12:30
autor: dS
To są oznaczenia silnika a nie skrzyni :p
Skrzyń było kilka dla każdego z silników.

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 13:05
autor: klexus
chodzi mi o automat 5 biegowy,
znalazłem motor 2jzgte vvti dlatego pytam jak sprawa ze skrzynią, a che zostać przy automacie z lenistwa i wygody:P

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 13:29
autor: ledziu
5biegowa skrzynka jest słabsza od 4biegowej. Podobno max na 5biegowej to 350km. Montażowo będzie prawdopodobnie to samo ze względu na blok 2jz. Tylko że może pojawić sie problem ze sterowanie ponieważ silnik pewnie pochodzi z Aristo w którym była skrzynka 4biegowa.

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 14:40
autor: klexus
Czyli w Aristo MKII była skrzynia 4 biegowa?? myslałem ze tak jak w GS 5 biegów, czyli jak szukac to albo ze skrzynią albo sprawdzony R154 manual

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 15:21
autor: ledziu
klexus pisze:Czyli w Aristo MKII była skrzynia 4 biegowa?? myslałem ze tak jak w GS 5 biegów, czyli jak szukac to albo ze skrzynią albo sprawdzony R154 manual
Według katalogu w MKII Aristo był aut. 4biegowy, wystarczy kupic motorownie i skrzynkę od MKI jest ta sama. R154 kosztuje kupe kasy, sądzę że graty+robota to +- 7-8k. W r154 najbardziej sprawdzony jest montaż, reszta bez szału.

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 15:24
autor: klexus
Dzięki Ledziu za info.

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 18:06
autor: tomekb
Aristo mk 2 ma 5 biegow

Re: Skrzynia 2jzgte vs 2jzge

: 5 sie 2012, o 18:27
autor: ledziu
tomekb pisze:Aristo mk 2 ma 5 biegow
T. AristoMKII była w wersji 2JZGTE i 2JZGE wersja o której rozmawiamy GTE miała A340E (4biegi) a ta druga czyli GE miała A650E (5biegów). Rodzynkiem jest skrzynka z lexa MKI A341H czyli napęd 4x4 która występowała w połączeniu z 1UZ.