Strona 1 z 4

LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 11:30
autor: klexus


dobra rozdzielczosć


a tu zegary coś pięknego [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=syayxE5x ... re=channel[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qyy1dMvG ... re=related[/youtube]

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 13:45
autor: forest
Jeremy Clarkson:
-Czy LFA jest sześć razy szybszy od GTR'a ?
-(nie)
-Więc dlaczego jest sześć razy droższy...?


Ogólnie to w niektórych aspektach rozumiem dlaczego jest droższy, ale to lekka pszesada, i to jeszcze mało tego... Lexus nie zarobi nic na sprzedaży modeli LFA, a jest ich chyba tylko i aż 500szt.
Mimo wszystko osobiście ciesze się że coś takiego powstało :D

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 14:59
autor: janasek
Celem Lexusa przy powstawaniu tego modelu nie były aspekty ekonomiczne. LFA nie ma służyć do zarabiania kasy, tylko do promowania marki na świecie. Chciano pokazać że Lexus to bardzo ekskluzywna marka, w którą pakuje się najnowsze technologie. Stąd ta cena i ograniczona liczba egzemplarzy. Jest to stanowczo auto pokazowe, które wskazuje kierunek rozwoju i postęp technologiczny w koncernie Toyoty (nie tylko marki Lexus). Powstanie LFA jest zabiegiem czysto marketingowym, a jeżeli się uda przy okazji coś zarobić... :dance3:

Pozdro

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 16:27
autor: legato97
Zgadzam sie ze LFA to pokazowka, ale to nie kierunek rozwoju, jak widzicie cala toyota idzie w oszczednosc srodowiska, elektryke i hybrydy(chodzi oczywiscie o samochody seryjne, bo w biznesie motosport wiadomo ze bedzie :dance3: )

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 18:02
autor: janasek
Kierunek rozwoju jeśli chodzi o stylistykę i rozwój technologi (wyłączając oczywiści silnik bo jest on faktycznie zbyt paliwożerny jak na owe czasy). :biggrin2:

Pozdro

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 19:15
autor: forest
ja tam mówie że elektryczne auta nie będą przyszłościa.... (może hydrogen to będzie to) ale sądze że LFA stanie sie, albo już jest, flagowym modelem koncernu TOYOTA / LEXUS i że nawet wnuki moich dzieci będą KOCHAĆ i używać aut z silnikami spalinowymi

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 19:18
autor: legato97
A jaka to technologia bez silnika? :biggrin2:, co do przyszlosci samochodow na baterie to chyba jednak te zloza ropy kiedys sie skoncza ,no gazem mozna pedzic, a moze calkiem cos innego wymysla jajoglowi, a LFA mysle ze jest flagowka, przynajmniej na naszym forum :dance3:

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 19:57
autor: janasek
Nie tylko na naszym forum, ale moim skromnym zdaniem teraz jest to flagówka japońskiej motoryzacji. Sinlnik silnikiem,a le układy zawieszenia , elektryczne czy raczej już informatyczne, technologia konstrukcji i projektowania nadwozia, to wszystko wpływa również na to jak spostrzegamy auto. Silnik to najważniejsza rzecz ale nie jedyna.

Może kiedyś będziemy jeździli znowu na parę(Chińczycy już podobno eksperymentują z jakimiś turbinami powietrznymi/parowymi, sam do końca już nie wiem co to :biggrin2: )

Pozdro

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 20:27
autor: Ralfx
A ja na przekór wszystkiemu jak skończy sie ropa kupię sobie dobre amerykańskie 7.0 V8 na gazniku jak np. jakąś Corvette Stingray,

LFA to jest pokazówka i o to chodzi. Jeśli Lexus będzie miał auto które będzie konkurowac z Ferrari, Lambo czy Koenigseggiem to od razu cała gama aut na tym zyska. I gdzie tu porównanie GTR do LFA. To są dwie odmienne klasy aut
- GTR można se porównywać z Corvette, M6, R8, 911
- LFA powinno sie porównywać do Gallardo, CCX, ONE77, czy F 599

Re: LFA vs GTR

: 24 paź 2010, o 21:27
autor: forest
no dokładnie GTRem to po bułki można jeździć a LFA na weekendy :D .... choć GTR pewnie byłby lepszy na torze od lexa
a jeżeli chodzi o porównanie LFA z lambo czy ferrari to tak... tylko czy niektóre (szybsze) ferrari nie są czasem tańsze od LFA bo pod tym względem lex by przegrał z konkutentami

kurde co ja tu bede wydziwiał... każde auto ma swojego potencjalnego nabywce... i tak ja bym wybrał LFA od ferrarki :D